با مشارکت «ندسا» و پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس؛

همایش ملی فرصت‌ها و تهدید‌های نوپدید دریایی برگزار می‌شود

نیروی دریایی سپاه و پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، همایش ملی فرصت‌ها و تهدید‌های نوپدید دریایی را در آبان امسال برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۶۰۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ - 24July 2023

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دانشگاه علوم و فنون دریایی امام‌ خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه و پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، همایش ملی فرصت‌ها و تهدید‌های نوپدید دریایی را ۱۷ و ۱۸ آبان امسال در زیباکنار استان گیلان برگزار می‌کنند.

این همایش بر اساس سیاست کلی که پیش‌بینی فرصت‌ها و تهدیدات نو به نو و راه‌های مقابله با تهدیدات بر اساس فرمایشات فرماندهی کل قوا تعیین شده است، در شش محور با موضوعات مرتبط با حوزه دریا برگزار می‌شود.

همایش ملی فرصت‌ها و تهدید‌های نو پدید دریایی

سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» ریاست همایش، دریادار پاسدار «علی تنگسیری» دبیری همایش، سردار «عباسعلی سلمانی» دبیری کمیته علمی و سردار «عبدالرضا دبستانی» دبیری کمیته اجرایی همایش ملی فرصت‌ها و تهدید‌های نوپدید دریایی را بر عهده دارند.

محور‌هایی که برای این همایش مشخص شده است، عبارتند از: فرصت‌ها و تهدیدات ناشی از تحولات ژئوپلیتیک و ژئواستراتژیک قرن معاصر در حوزه دریا، فرصت‌ها و تهدیدات نوپدید در حوزه اقتصاد دریاپایه، در حوزه بهداشت، سلامت و زیست‌ محیط دریا، فرصت‌ها و تهدیدات نوپدید در حوزه دریا، در حوزه اطلاعات و امنیت دریایی و فرصت‌ها و تهدیدات ناشی از علوم و فناوری‌های نوپدید دریایی و راه‌های استفاده از فرصت‌ها و مقابله با تهدیدات.

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش تا سی‌ام مرداد فرصت دارند که چکیده مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار