فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

طعم خدمت رسانی با همکاری سپاه و دولت کام مردم را شیرین می‌کند

سردار پاسدار رفیعی آتانی گفت: به همت دولت پر تلاش و پرکار و همکاری سپاه طعم خدمت رسانی، کام مردم را شیرین خواهد کرد.
کد خبر: ۶۰۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ - 24July 2023

با همکاری سپاه و دولت طعم خدمت رسانی کام مردم را شیرین خواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، آئین انعقاد قراردادهای قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) امروز (دوشنبه) با حضور سردار «فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار پاسدار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)، «عباس کاظمی» سرپرست معاونت سیاسی استانداری، مدیران کل آبفای، راهداری، جهادکشاورزی و منابع طبیعی قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این جلسه اظهار داشت: امروز ضمن بهره برداری از چند پروژه مهم قرارداد پروژه هایی در بخش آب بین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)منعقد خواهد ‌شد  که با اجرای این پروژه ها بخش زیادی از مشکلات روستاهای محروم و دور افتاده رفع می شود.

سردار آتانی خاطرنشان کرد: ۹۶ روستا در ۵ مجتمع آبرسانی در حال اجراست و ۱۴۰ روستا نیز در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به این طرح ها اضافه شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان (ع) قزوین تصریح کرد: سپاه استان قزوین انجام پروژه های محرومیت زدایی محدودیتی ندارد.

وی تصریح کرد: برای ۳۵۵ روستا نیز احداث استخر معیشتی پیش‌بینی شده که این امر در راستای ساخت سد جهت پیشگیری از هدر آب و نیز ذخیره آب روستا است.

سردار آتانی تاکید کرد : با توجه به خشکسالی های اخیر اجرای پروژه های آب جهت جلوگیری از تخریب سیلاب ها و ذخیره آب بسیار ارزشمند و دارای اهمیت است.

وی با اشاره به مجاورت استان قزوین به پایتخت بیان داشت: در نگاه اول برخی از مردم و‌ مسولین  تصور می کنند که حداقل روستاهای استان قزوین به جهت نزدیکی به تهران  مشکل ندارند این در حالی است که بخش زیادی از روستا های استان در شهرستان های قزوین، آوج، الموت دارای مشکلات عدیده هستند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد: به همت دولت پر تلاش و پرکار و همکاری سپاه  طعم خدمت رسانی کام مردم را شیرین خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار