با صدور پیامی؛

فرمانده انتظامی استان مازندران شهادت ستواندوم «رضا شیخی» را تسلیت گفت

سردار «مفخمی شهرستانی» در پیامی شهادت ستواندوم «رضا شیخی» از مدافعان نظم و امنیت استان سیستان و بلوچستان در حادثه تروریستی محور خاش به تفتان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۰۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ - 24July 2023

فرمانده انتظامی استان مازندران شهادت ستواندوم «رضا شیخی» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» در پیامی شهادت ستواندوم «رضا شیخی» از مدافعان نظم و امنیت استان سیستان و بلوچستان در حادثه تروریستی محور خاش به تفتان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

شکوه، عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های جوانانی است که در دامان انقلاب و در مکتب امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) پرورش یافتند و شهادت را پلی در راه رسیدن به معبود دانستند.

شهدا ثبات و استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین کرده و با عبور از این گذرگاه درخشان مشتاقانه به لقای معبود و معشوق خویش شتافتند و برای همیشه جاویدان باقی ماندند.

شهادت همواره تقویت کننده عزم استوار نیرو‌های انقلابی و الهام بخش هویت ملی ما بوده است و بی‌تردید شهادت افتخار آمیز این شهدای والامقام به خادمان مردم انقلابی ایران در سنگر نظم و امنیت اجتماعی جامعه اسلامی روحی تازه بخشید و همرزمان وفادارش را نیز در ادامه راه غرور آفرین آنان و تحقق اهداف عالی شان مصمم‌تر خواهد ساخت.

اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا بالاخص شهدای والا مقام انتظامی، شهادت فرزندان برومند این ملت، شهیدان «مهدی الله پور»، «محمدرضا اسماعیلی»، «رضا شیخی» و «حسن وحیدی» را به ساحت امام زمان (عج)، مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مردم ولایت‌مدار، خصوصا خانواده معظم شهید والامقام «رضا شیخی» تبریک و تسلیت عرض کرده، از خداوند سبحان صبر و اجر برای بازماندگان و علو درجات و همنشینی با اولیاءالله و ائمه طاهرین برای ایشان مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم ستاد حسن مفخمی شهرستانی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار