معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری مطرح کرد؛

ضرورت تکریم ایثارگران با ایجاد زمینه زندگی متعارف

حجت‌الاسلام محمدیان گفت: مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران گرچه وظیفه رسیدگی به امور مادی ایثارگران را دارد، اما تنها بخشی از تکریم حل‌کننده همین مشکلات مادی است، در واقع لازمه تکریم اداره متعارف زندگی است.
کد خبر: ۶۰۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ - 25July 2023

ضرورت تکریم ایثارگران با ایجاد زمینه زندگی متعارفبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد محمدیان» معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری روز گذشته (دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: سخنان حضرت امام خمینی (ره) درباره شهدا و خانواده ایثارگران باید مورد تأکید قرار بگیرد. رهبر معظم انقلاب هرساله درباره این مجموعه نورانی فرمایشاتی را بیان کرده‌اند که مجموع آن‌ها به اندازه یک کتاب است.

حجت‌الاسلام محمدیان افزود: برای نماینده جدید ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران آرزوی موفقیت داریم و امیدوارم این بار سنگین با تدبیر به مقصد برسد و ایشان بتوانند کارنامه درخشانی از خود به یادگار بگذارند. حجت الاسلام موسوی مقدم سال‌ها سابقه فعالیت در این مجموعه را داشتند همچنین سابقه حضور ایشان در صداوسیما از سرمایه‌های گران‌بهای وی برای حضور در این مسئولیت است.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری از تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین شکری تشکر کرد و گفت: ایشان از مبارزین پیش از قبل انقلاب هستند و تمام عمرشان را در این مسیر قراردادند. روحیه حاج آقا شکری هنوز هم پر شور و نشاط است و ان‌شاءالله که تمام لحظاتشان به عنوان عمل صالح در درگاه خداوند متعال درج شود.

حجت‌الاسلام محمدیان خاطرنشان کرد: حجت الاسلام شکری استعفایی را به علت شرایط جسمی به حضرت آقا ارسال کردند و حضرت آقا نیز هم ملاحظه شرایط ایشان را کردند و هم ذکر خیر تلاش ایشان همیشه فراوان است و از خدا برایشان عاقبت‌به‌خیری مسألت می‌کنیم.

وی افزود: مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران گرچه وظیفه رسیدگی به امور مادی ایثارگران را دارد، اما تنها بخشی از تکریم حل‌کننده همین مشکلات مادی است، در واقع لازمه تکریم اداره متعارف زندگی است. اما ارزش کاری بنیاد شهید بالاتر از این است که زحماتشان با امور مادی قیاس شود و قطعاً شهدا نیز از این مقایسه آزرده می‌شوند. شهدا، ایثارگران و آزادگان کاری کردند که یک دقیقه آن با کل دنیا قابل قیاس نیست.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری تأکید کرد: ما باید با مباحث راهبری بتوانیم این پرچم را به نسل جدیدمان بسپاریم. دکتر قاضی‌زاده هاشمی به عنوان یک نیروی جهادی در این مجموعه در تلاش است و یکایک عزیزانی که در خدمت این خط خون و استقامت قرار دارند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنند و ما نیز برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت داریم.

حجت الاسلام محمدیان افزود: ترویج و توسعه مناسب فرهنگ شهادت برای نسل جوان ما نیاز است. ما اکنون وظیفه سنگینی به عهده داریم تا نسل جدیدمان را با آنچه در کشور اتفاق می‌افتد آشنا کنیم همانگونه که در بحث کربلا نیز احساس مسئولیت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: مسئولیت ارائه و ترویج این فرهنگ که برای نسل جوان قابل فهم باشد به عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است و باید با رهبری بنیاد تمام مجموعه‌ها در خدمت خانواده‌های معظم شهدا به خط شوند. اتفاقی که درگذشته به علت کار‌های اجرایی به آن کم‌توجهی شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار