وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه دولت اعلام کرد؛

برخورد قاطع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هنجارشکنان

اسماعیلی گفت: بی‌حرمتی نسبت به قانون و حجاب پسندیده نیست و حتما خط قرمز ما است، به همکارانم در وزرات فرهنگ و ارشاد اعلام کرده‌ام که هر فعالیتی که از ضوابط و قوانین کشور تبعیت نکرد را محترم نشمارید و مجوزی برای آن صادر نکنید.
کد خبر: ۶۰۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ - 26July 2023

برخورد قاطع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هنجارشکنانبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقرر شد نشست فوق‌العاده‌ای با حضور وزرای فرهنگ کشورهای اسلامی در تهران به میزبانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع هتک حرمت قرآن کریم صورت بگیرد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: بنده در حوزه عفاف و حجاب به نهادها و دستگاه‌های تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور دادم که به صورت جدی با ناهنجاری‌ها برخورد کنند، مثلاً چندی پیش پوستر یک جشنواره فیلم کوتاه غیر دولتی منتشر شد که از ضوابط تبعیت نمی‌کرد و به دلیل اینکه به تذکر ما توجهی نداشت، دستور توقیف جشنواره را صادر کردم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: بی حرمتی نسبت به قانون و حجاب پسندیده نیست و حتما خط قرمز ما است، به همکارانم در وزرات فرهنگ و ارشاد اعلام کرده‌ام که هر فعالیتی که از ضوابط و قوانین کشور تبعیت نکرد را محترم نشمارید و مجوزی برای آن صادر نکنید.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها