نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

شهادت مدافعان امنیت نشان‌دهنده حقانیت و فداکاری نیروی انتظامی است

آیت‌الله «فلاحتی» با اشاره به شهادت تعدادی از مدافعان امنیت در فراجا گفت: شهادت این عزیزان نشان از حقانیت نیروی انتظامی عزیز دارد چراکه دشمن کسانی را مورد هدف و حمله قرار می‌دهد که فداکاران و فداییان این امت هستند.
کد خبر: ۶۰۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ - 26July 2023

شهادت مدافعان امنیت نشان‌دهنده حقانیت و فداکاری نیروی انتظامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز در دیدار با کارکنان انتظامی استان به‌مناسبت ایام ماه محرم ضمن تسلیت شهادت تعدادی از مدافعان امنیت در فراجا به همکاران و خانواده‌های محترم آنان اظهار داشت: شهادت این عزیزان نشان از حقانیت نیروی انتظامی عزیز دارد چراکه دشمن کسانی را مورد هدف و حمله قرار می‌دهد که فداکاران و فداییان این امت هستند.

وی با اشاره به چهره حق و باطل در تاریخ بشر تصریح کرد: اهل باطل نیز باطل را می‌فهمند و در این میان ممکن است کسی‌که به سمت باطل می‌رود جاهل و نادان باشد اما در جبهه حق، همه باطل را می‌شناسند.

آیت‌الله فلاحتی، کربلای حسینی را صحنه تجلی و بروز دو جریان حق و باطل دانست و افرود: رمز ماندگاری کربلا همین جبهه حق بودن است؛ در طول تاریخ هرجا که حق بوده در مقابلش باطل هم قد علم کرده است.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: باطل در تاریخ ماند تا انسان‌ها ببینند و قضاوت کنند که جبهه حق چه می‌گفته و جبهه باطل چه کرده است لذا تاریخ نمرود، فرعون، ابوسفیان و یزید هم ماندگار شد.

وی با اشاره به اقدامات خبیثانه جبهه باطلِ امروز در راستای بد جلوه دادن‌ مفاهیم خوب و ارزشی از طریق رسانه‌های جهانی تصریح کرد: تا امروز هیچ باطلی نبوده که این رسانه‌های خبیث و معاند جهانی، حق جلوه نداده باشند.

وی با بیان اینکه مفاهیمی همچون زنا و ظلم در طول تاریخ بین ملت‌ها قبیح بوده است افزود: حجم عظیم تظاهرات اخیر در اسراییل جعلی، انیمیشن نیست اما سعی دارند این تظاهرات را ده‌ها هزار نفری جلوه دهند در حالی‌که حجم جمعیت بسیار بیشتر است و در این میان یک عده بیچاره نیز دروغِ آشکار این دروغ‌گویان بشر را باور می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه ماندگاری کربلا برای همگان درس است گفت: براساس روایات، انسان هرطور که زندگی کند، همانطور می‌میرد؛ یک عده در ظاهر با حق‌ هستند اما در درون با باطل‌ هستند که به اینها منافق می‌گوییم و قرآن نیز فرموده است که منافق در بدترین جایگاه دوزخ قرار دارند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به جنایات و ترورهای منافقین در دهه ۶۰ خاطرنشان کرد: در شهر رشت هم روزی نبود که بالای ۱۵ جوان مومن توسط منافقان به شهادت نرسند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان ادامه داد: منافقانی که در دهه ۶۰، دکه‌هایشان در خیابان‌های شهرمان فعال بود امروز شاهد خوار و ذلیل شدن‌ آنان هستیم و خداوند این گونه منافقان را در دنیا و آخرت به سزای اعمال‌شان می‌رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها