با هدف آشنایی با مکتب حسینی؛

حسینیه‌ای برای کودکان بابلی برپا شد+ فیلم

حسینیه‌ای برای آشنایی کودکان با مکتب امام حسین (ع) در شهرک شهیدان بذری بابل برپاشده است.
کد خبر: ۶۰۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ - 27July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمد فغانزاده» امام جماعت مسجد شهرک شهیدان بذری بابل در جمع خبرنگاران اظهار اشت: امسال سومین سال ایجاد این حسینیه برای پسران و نخستین سال واحد دختران است که به صورت مجزا از روش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و مذهبی این حسینیه به کمک دوستان هیأتی این محل فعالیت می‌کند.

وی افزود: نوجوانان و کودکان بین سه تا ۱۵ سال را ما اینجا پذیرش می‌کنیم، برنامه‌های هر روز ما قبل از اذان مغرب شروع می‌شود بچه‌ها با همکاری هم برای اقامه عزای امام حسین (ع) فضا را آماده می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: هر گروهی بخشی از کار هیأت را مثل سیستم صوتی، پخش صندلی، انتظامات، توزیع غذا و سایر را برعهده می‌گیرند.

حجت الاسلام فغانزاده اضافه کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی مذهبی آموزشی برگزار می‌شود که پخش فیلم برای معرفی شهدا واقعه کربلا، طرح سوال از کلیپ‌های پخش شده و اهداء هدایا به برندگان، رنگ آمیزی، دلنوشته، نقاشی، بازی‌های فکری، سخنرانی کوتاه با زبان کودک و نوجوان، ذکر مداحی اهل بیت و سینه‌زنی ازجمله این برنامه‌ها است.

امام جماعت مسجد شهرک شهیدان بذری بابل گفت: هدف ما این است که بچه‌ها را با مکتب امام حسین (ع) آشنا کنیم، خاطره خوبی را رقم بزنیم که این بچه‌ها مشتاق شوند و هر سال منتظر این باشند که محرم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها