مدیر گروه جهادی شهید شفیعی خبر داد؛

استقبال پرشور نوجوانان و خانواده‌ها از پویش «عکس و عَلَم» در قم

حجت الاسلام «قادری» از استقبال پرشور دانش آموزان و خانواده‌ها از پویش مردمی «عکس و عَلَم» همزمان با ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۰۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲ - 30July 2023

استقبال پرشور نوجوانان و خانواده‌ها از پویش «عکس و عَلَم» در قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «احمد قادری» مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمدرضا شفیعی در گفتگویی با تاکید بر ضرورت استفاده از قالب‌های مختلف و به‌روز در انتقال مفاهیم و معارف اهل بیت (ع)، اظهار داشت: خدا را شکر که امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان، نسل جدید، تشنه معارف اسلامی است.

وی تاکید کرد: این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند که چگونه در قالب‌های مختلف هنری و فرهنگی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست، نیاز دینیِ آحاد جامعه را تامین کنیم.

 مجری پویش «عکس و عَلَم» عنوان کرد: پویش فوق در حقیقت مشت محکمی به دهانِ یاوه‌گویانِ غرب زده و سلبریتی‌هایی که اقدام به هشتک سازی علیه مُحرّم و نماد‌های عزاداری برای سالار شهیدان کرده بودند، اجرا شد.

وی تصریح کرد: در پویش فوق از مراجعه کنندگان شامل کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها با نماد‌های ارزشی شامل عفاف و حجاب، محرم و عزاداری، ابزار و لباس‌های تعزیه، شهدای جبهه مقاومت و ...، عکس یادگاری گرفته و پس از چاپ، به آنان هدیه می‌شد.

مجری پویش عکس و علم گفت: در مدتی که این پویش در سه مکان بوستان طبقاتی شهید زین الدین، مسجد امام علی بن ابی طالب (ع) و یادمان ۱۴ شهید گمنام خضر نبی (ع) برگزار شد، خانواده‌ها و نوجوانان فراوانی از آن استقبال کردند.

مدیر گروه جهادی و خیریه شهید محمد‌رضا شفیعی بیان داشت: پویش فوق با همت این گروه جهادی و مشارکت تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع)، کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی و پایگاه مقاومت بسیج برادران و خواهران شهید زین الدین برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار