با نگاهی به زندگی آرمان علی‌وردی؛

«رقص خون» روی آنتن شبکه سه می‌رود

مستند «رقص خون» با روایتی از زندگی طلبه شهید آرمان علی‌وردی فردا ۱۰ مردادماه از شبکه سه پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۰۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ - 31July 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مستند «رقص خون» به کارگردانی امیر نیک‌زاد و تهیه‌کنندگی سیاوش مختاری برای اولین بار روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد ساعت ۱۷:۱۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این مستند گزارشی که با حمایت مرکز مستند سوره ساخته شده است، برای روشن شدن حقیقت ماجرای شهادت آرمان علی‌وردی در گفت‌وگو با اعضای خانواده، دوستان و افرادی که شاهد عینی این اتفاق تلخ بودند، تهیه شده است. همچنین این اثر نگاهی به زندگی شخصی این طلبه ۲۱ ساله دارد.

آرمان علی‌وردی بسیجی یگان امنیتی امام رضا (ع)، ساکن محله شهران تهران بود که در ماموریت‌های بسیج برای مقابله با ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ حضور داشت. وی روز چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ در شهرک اکباتان، از سوی عده‌ای ربوده و بعد از چند ساعت توسط بسیجیان در حالی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، به بیمارستان بقیه الله منتقل شد، اما به دلیل شدت خون‌ریزی و جراحات وارده روز جمعه ۶ آبان به شهادت رسید.

«رقص خون» روی آنتن شبکه سه می‌رود

عوامل «رقص خون» عبارتند از؛ تهیه‌کننده: سیاوش مختاری، کارگردان: امیر نیک‌زاد، راوی: فرزام سلطانی، تدوینگر: محمد راد، مدیر تولید: محمدطه ناصری، مدیر فیلمبرداری: مصطفی معمار، دستیار تصویربردار: مهدی احمدی، صدابردار: ارسلان نوروزی، اصلاح نور و رنگ و صداگذاری: محمد راد و تهیه شده با حمایت مرکز مستند سوره.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار