مديرعامل شرکت مهان انديشان آکام:

بیش از ۹۱ هزار هنرکارت صادر شد

مرادی از صدور بیش از ۹۱ هزار هنرکارت تاکنون برای اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور خبر داد و گفت: صندوق اعتباری هنر مصمم است تا ضمن ارائه خدمات و تسهیلات بهتر و بیشتر به اعضا، افزایش سطح رضایتمندی خانواده فرهنگ و هنر را نیز فراهم کرده و گام‌های موثری در جهت بهره‌مندی اعضاء از حقوق واقعی آن‌ها را فراهم کند.
کد خبر: ۶۰۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ - 31July 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حیدر مرادی» با اشاره به تأکید مدیرعامل صندوق اعتباری هنر مبنی بر تلاش، پیگیری و رایزنی برای ارائه خدمات و تسهیلات بیشتر و بهتر به اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی سراسرکشوردارای هنرکارت، اظهار داشت: هدف از ایجاد و پایه‌گذاری این شرکت ایجاد بستری برای یکپارچه‌سازی خدمات ارائه شده توسط صندوق اعتباری هنر با ارائه کارت هویتی و شناسایی (هنرکارت) به اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت در سراسر کشور است.

صدور بیش از ۹۱ هزار هنرکارت
مدیرعامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) در ادامه با تشریح جزئیات صدور هنرکارت برای اعضا، از صدور بیش از ۹۱ هزار هنرکارت برای متقاضیان عضو صندوق اعتباری هنر اعم از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت خبر داد.

صدور بیش از ۲۸هزار هنرکارت از مهر۱۴۰۰ تاکنون
مرادی اظهار داشت: همزمان با افزایش تعداد هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر، شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) نیز، همگام با این صندوق، بیش از ۲۸ هزار هنرکارت از مهر ماه ۱۴۰۰ تاکنون صادر و برای اعضا ارسال شده است.

وی با اشاره به سیر و روند رو به رشد افزایش جمعیت اعضای متقاضی، گفت: در چهارماهه اول سال ۱۴۰۲ برای بیش از چهارهزار نفر هنرکارت صادر و بالغ بر ۷۰۰ نفر نیز در مرحله چاپ و صدور هنرکارت هستند.

تأکید صندوق اعتباری هنر بر ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به اعضا
مدیر عامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) با توجه به اتخاذ سیاست‌های جدید مدیرعامل صندوق اعتباری هنر مبنی بر استفاده از بستر هنرکارت برای ارائه خدمات به جامعه فرهنگ و هنر کشور، طی تغییرات مدیریتی گفت: هدف اصلی این شرکت (هنرکارت) صرفاً از صدور هنرکارت به ارائه خدمات ویژه همزمان با صدور هنرکارت برای تمامی هنرمندان عضو صندوق بوده است.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود از فعال‌سازی خدمات ایران کارت بانک آینده بر روی هنرکارت‌ها خبر داد و گفت: براساس توافق بعمل آمده بیش از ۱۵۰۰ فروشگاه سراسرکشور بنا به سطح کارت افراد دارای هنرکارت با خرید خود از فروشگاه‌های فوق، هر دوشنبه بین ۱۰ تا ۵۰ درصد بازگشت نقدی برای آن‌ها لحاظ شده و به کارت افراد واریز می‌شود.

ایجاد زیرساخت قوی و متناسب با نیاز هنرمندان
وی همچنین ایجاد زیرساخت قوی و متناسب با نیاز هنرمندان، ارائه خدمات با نرخ و شرایط پرداخت ویژه توسط شرکت‌های خدمات درمانی، تفریحی و... مانند بیمه دندانپزشکی، آزمایشگاهی درمنزل، هتل‌های ایرانگردی را از دیگر خدمات و ارائه تسهیلات از سوی هنرکارت صندوق اعتباری هنر برشمرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار