در همایش سراسر پلیس گمرک مطرح شد؛

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: رسیدگی به ۳۴۵ فقره پرونده قاچاق سازمان یافته و کلان اقتصادی/ ارزش اموال کشف شده ۳۳ همت است

سردار رحیمی گفت: در چهارماه گذشته ۳۴۵ فقره پرونده سازمان یافته و کلان اقتصادی توسط پلیس مبارزه با قاچاق کالا، پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی و پلیس گمرک تشکیل و رسیدگی شد که نسبت به سال گذشته افزایش ۸۵ درصدی داشته است.
کد خبر: ۶۰۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ - 31July 2023

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: رسیدگی به ۳۴۵ فقره پرونده قاچاق سازمان یافته و کلان اقتصادی/ ارزش اموال کشف شده ۳۳ همت استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در همایش سراسر پلیس گمرک که صبح امروز (دوشنبه) در ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه در مبارزه با قاچاق کالا نیازمند هم‌افزایی هستیم، اظهار داشت: باید با هماهنگی جلوی انواع و اقسام مفاسد اقتصادی ایستادگی کنیم.

سردار رحیمی ادامه داد: نقش پلیس امنیت اقتصادی از جمله پلیس مبارزه قاچاق کالا و ارز، پلیس امنیت اقتصاد دیجیتال، پلیس گمرک در مقابله با مفاسد اقتصادی و قاچاقچیان کالا نقش کلیدی دارند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: با دو هدف در بدو کار ارتقا امنیت اقتصادی و ارتقا احساس اممنیت در حوزه اقتصاد هدف اصلی ما حمایت از تولید کنندگان و تجار باید هدفمند اجرا شود؛ همچمین قاچاقچیان که قصد ایجا دفساد اقتصادی و قاچاق کالا دارند قطعا با برخورد قاطعو جدی پلیس ازنقطه صفر مرزی تا عمق شهر‌ها و صحنه عرضه روبرو خواهند.

وی با بیان اینکه امروز همدلی و اخوت بین پلیس امنیت اقتصادی و پلیس گمرک ایجاد شده است، گفت: در راستای حرکت جهادی و جهش کارمان را از انتهای سال گذشته شروع شد و تاکنون ادامه داشته است؛ یکی از هدفگذاری‌های برخورد با فساد‌های کلان و سازمان یافته در پرونده‌های اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا است.

سردار رحیمی گفت: در چهارماه گذشته ۳۴۵ فقره پرونده سازمان یافته و کلان اقتصادی توسط پلیس مبارزه با قاچاق کالا، پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی و پلیس گمرک تشکیل و رسیدگی شد که نسبت به سال گذشته افزایش ۸۵ درصدی داشته است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ادامه داد: برخورد با باند‌های سازمان یافته و کلان اقتصادی جزو اهداف ما در سراسر کشور است و روسای پلیس امنیت اقتصادی، پلیس مبارزه قاچاق کالا و پلیس گمرک برخورد با پرونده‌های کلان و مفاسد اقتصادی دنبال کنند.

سردار رحیمی گفت: ارزش پرونده‌های کشف شده بالغ بر ۳۳ همت بوده است که نسبت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داده است؛ همچنین خوشبختانه چهار درصد در تشکیل پرونده کاهش داشتیم که نشان می‌دهد اقدامات ما هدفمند و اثرگذار بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها