استاندار زنجان:

رایزنان اقتصادی به استان‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند

«افشارچی» گفت: رایزنان اقتصادی به استان‌ها به عنوان ظرفیت‌های دست نخورده و قابل کشف نگاه کنند و برای آنها ارزش و بهای لازم را قائل باشند.
کد خبر: ۶۰۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ - 01August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «محسن افشارچی» استاندار زنجان امروز در دیدار رایزنان و فعالان اقتصادی استان، اظهار داشت: برای نجات کشور باید از اقتصاد اقتدارگرایانه به اقتصاد متکثر بر مبنای بخش خصوصی حرکت کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه قانون‌گذار متوجه این موضوع شده و روزنه‌هایی هرچند کوچک در این زمینه شکل گرفته است، اضافه کرد: خوشبختانه با اقدامات و ساز و کارهایی که فراهم شده حضور سرمایه‌گذاران در این استان بیش از گذشته نمود یافته است.

وی ادامه داد: استان‌ها انگیزه و استعدادهایی بالایی دارند اما متاسفانه به دلیل تمرکزگرایی چندان مورد توجه قرار نگرفته‌اند.

افشارچی با بیان اینکه در زنجان استعدادها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بی‌شماری وجود دارد، گفت: این استعدادها در حوزه‌های گوناگون نمایان است و می‌توان سرمایه‌گذاری لازم را بر روی آنها انجام داد.

استاندار زنجان با بیان اینکه ساختار سیاسی و اقتصادی کشور بر مبنای نفت شکل گرفته است، اضافه کرد: از تمرکز اقتدارگرایانه اقتصادی باید به سمت تکثر در تولیدکنندگان ثروت یعنی صادرکنندگان و واردکنندگان حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها