پیام تسلیت فرماندار بهار در پی درگذشت پدر و برادر شهید «مرتضی بختیاری»

فرماندار شهرستان بهار درگذشت پدر و برادر شهید «مرتضی بختیاری» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۰۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ - 01August 2023

پیام تسلیت فرماندار بهار در پی درگذشت پدر و برادر شهید «مرتضی بختیاری»به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مجتبی فیض اللهی» فرماندار شهرستان بهار درگذشت پدر و برادر شهید «مرتضی بختیاری» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ

خانواده محترم شهید بختیاری، خبر درگذشت پدر و برادرشهید والامقام «مرتضی بختیاری» موجب تألم و تأثر خاطرگردید.

صبر و شکیبایی خانواده‌هایی که در دوران هشت سال دفاع مقدس، عزیزان خود را برای دفاع از این آب و خاک تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند ستودنی است.

وجود پرخیروبرکت این خانواده معظم شهدا غنیمتی بزرگ برای جامعه ماست و فقدان آن‌ها دل‌های عاشقان انقلاب و اسلام را جریحه‌دار می‌کند.

بی تردید جایگاه خانواده معزز شهدا، جایگاهی بلند مرتبه است که در لحظه لحظه حیات با برکتشان منشأ خیر بوده و همواره مبلّغ و مروّج فرهنگ ناب ایثار و شهادت هستند.

اینجانب، درگذشت پدر و برادر شهید بختیاری را به خانواده محترم، مردم شهیدپرور مهاجران و همه دلدادگان و عاشقان ایثار و شهادت در شهرستان بهار تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان، علو درجات آن مرحومان را مسألت دارم.

شهید مرتضی بختیاری چهارم شهریور ماه سال ۱۳۴۳ در روستای مهاجران از توابع شهرستان بهار در استان همدان و در خانواده‌ای مذهبی و ساده زیست به دنیا آمد. در مناطق مختلف عملیاتی حضور یافت و همراه با دیگر همرزمان خود حماسه‌ها آفرید.

سرانجام در دهم دی، سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و به کاروان عظیم شهدا پیوست. آرامگاه وی در گلزار شهدای زادگاهش زیارتگاه عاشقان و دلدادگان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار