فرماندار شهرستان آبدانان:

تکریم ارباب رجوع مهمترین و اصلی‌ترین رویکرد ادارات باشد

«رحمانی» گفت: تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم اصلی‌ترین رویکرد دستگاه‌های اجرایی در شهرستان باید باشد.
کد خبر: ۶۰۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ - 01August 2023

تکریم ارباب رجوع مهمترین اصلی‌ترین رویکرد ادارات باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان به ریاست «محمد رحمانی» فرماندار شهرستان و دستگا‌های اجرایی شهرستان آبدانان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

«محمد رحمانی» فرماندار آبدانان در این جلسه با توجه به حفظ حقوق و تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات مردم در ادارات اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم اصلی‌ترین رویکرد دستگاه‌های اجرایی در شهرستان باید باشد.

«رحمانی» بیان کرد: ضرورت دارد روابط عمومی‌های ادارات فعال شده و با استفاده از ظرفیت عظیم رسانه‌ها در راستای عمل به مقوله جهاد تبیین پیرو فرمایش مقام معظم رهبری تلاش کنند و حضور مدیران در جمع مردم نیز بیش از پیش باشد تا عملکرد و اهم فعالیت‌های خود را به مردم منعکس کنند چرا که مردم ما فهیم هستند و مسائل و مشکلاتی که صادقانه مطرح شود را درک می‌کنند.

وی با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: پاسخگویی به خبرنگاران وظیفه ماست تا فضای رسانه‌ای شهرستان پویاتر شود و روز تکریم از خبرنگاران نباید محدود و معطوف به ۱۷ مرداد باشد.

فرماندار آبدانان با اشاره به ۲۶ مردادماه سالروز ورود ازادگان سرافراز به میهن اسلامی خاطرنشان کرد: همه مسئولین ادارات شهرستان باید با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، با تلاش و جدیت اقدامات لازم را در جهت تجلیل از این اسوه‌های ایثار و مقاومت بعمل آورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار