با حضور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا؛

فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج حضرت نوح (ع) بندر امیرآباد معارفه شد

فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج حضرت نوح علیه السلام اداره کل بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد معارفه شد.
کد خبر: ۶۰۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ - 01August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مراسم معارفه «محمد علی موسی پور گرجی» به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج حضرت نوح علیه السلام اداره کل بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد امروز باحضور سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان مازندران و  سرهنگ «ولی زاده» جانشین سپاه ناحیه بهشهر و فرماندهان بسیج ادارات و مسئولین بندر امیرآباد و اعضای شورای بسیج پایگاه مقاومت حضرت نوح (ع) برگزار شد.

«مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در این مراسم گفت: در جنگ شناختی دشمن علیه ملت بزرگ ایران بایستی از واقعه کربلا و عاشورای حسینی عبرت و درس گرفت و دو ماموریت اصلی را به خوبی پرداخت؛ یکی کار و فعالیت در کارزار خدمت به مردم و نظام اسلامی با اولویت پرداختن به مسائل اقتصادی و معیشتی و دیگری روایت گری به اندازه، به موقع و صحیح خدمت انجام شده به مخاطبین و جامعه هدف است.

شعبانی بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت، همدلی و همراهی بین مدیران، کارکنان و همه مجموعه‌های اثرگذار نیاز است.

فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج حضرت نوح (ع) بندر امیرآباد معارفه شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها