رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان:

امیدآفرینی و جهاد تبیین دو ضرورت انکارناپذیر در بسیج است

سرهنگ «رنجبر» امیدآفرینی و جهاد تبیین را دو ضرورت انکار‌ناپذیر در فعالیت‌های بسیج عنوان کرد و گفت: حفظ اعتقادات مردم نسبت به آرمان‌های نظام و تلاش برای محرومیت‌زدایی از دیگر فعالیت‌های این تشکل مردمی است.
کد خبر: ۶۰۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹ - 01August 2023

امیدآفرینی و جهاد تبیین دو ضرورت انکارناپذیر در بسیج استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «رضا رنجبر» رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان در مراسم معارفه فرمانده پایگاه بسیج شهید حسین املاکی(کتابداران استان گیلان) با اشاره به دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب برای سیاه‌نمایی اقدامات و فعالیت‌های مسئولین نظام، از بسیج به عنوان خنثی‌کننده این توطئه‌ها یاد کرد و اظهار داشت: تلاش برای مردم در هر قامتی افتخاری بزرگ است و بسیج از این حیث به خود می‌بالد.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان را جلوگیری از حضور مردم در انتخابات سال جاری برشمرد و گفت: مردم مومن و انقلابی ایران و گیلان با حضور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر معادلات اشتباه دشمنان را به رخ خواهند کشید.

رنجبر امیدآفرینی و جهاد تبیین را دو ضرورت انکار‌ناپذیر در فعالیت‌های بسیج عنوان کرد و افزود: حفظ اعتقادات مردم نسبت به آرمان‌های نظام و انقلاب و تلاش برای محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف از دیگر فعالیت‌های این سازمان مردمی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان نیز در این مراسم با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج به فرمان امام راحل اظهار داشت: یکی از رسالت‌های این نهاد، فعالیت در حوزه فرهنگی و رفع نیاز در حوزه کتاب و کتابخوانی است.

یاسر تقوی با بیان اینکه 85 باب کتابخانه عمومی در استان گیلان می‌توانند از ظرفیت پایگاه بسیج برای معرفی فعالیت‌های خود و ساماندهی مشکلات بهره ببرند تصریح کرد: با استفاده از نیروهای خلاق در بدنه بسیج شاهد پویایی بیش از پیش این مجموعه خواهیم بود.

وی با قدردانی از تلاش‌های 10 ساله جلال فردی مقدم در مسئولیت بسیج کتابداران استان، پویایی بیشتر، استفاده از ظرفیت اعضای کتابخانه‌ها در فعالیت‌های پایگاه بسیج کتابداران را از دیگر انتظارات خود از مسئول جدید بسیج دانست.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم ضمن تشکر از تلاش‌های جلال فردی مقدم، حسن خوشرفتار به عنوان مسئول و فرمانده پایگاه بسیج سردار شهید حسین املاکی (کتابداران استان گیلان) منصوب و معرفی شد.

بازدید سرهنگ پاسدار رضا رنجبر رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان از بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی رشت با همراهی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و فرمانده حوزه ادارات کل سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان پایان‌بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار