اعلام انزجار کارکنان پدافند هوایی قم از هتک حرمت قرآن کریم+ تصاویر

کارکنان گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) با برپایی راهپیمایی، انزجار خود را از عاملان هتک حرمت قرآن کریم اعلام کردند.
کد خبر: ۶۰۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶ - 02August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از قم، امیر سرتیپ «نعمت محسنی زرین» فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) به همراه کارکنان این یگان در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد با در دست داشتن قرآن کریم، انجام راهپیمایی و سردادن شعارهایی، از این اقدام شنیع دشمنان اعلام انزجار کردند.

حجت الاسلام «معنوی» مراسم رئیس عقیدتی سیاسی گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) در حاشیه این مراسم طی سخنانی با اشاره به آیه ۸ سوره مبارکه صف، اظهار داشت: نورخدا را نمی‌توان خاموش کرد، این وعده الهی است، اما مسلمانان وظیفه دارند که از هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم اعلام انزجار و این حرکات سخیف را محکوم کنند.

وی با انتقاد از انفعال برخی از کشور‌های مسلمان در برابر قرآن سوزی، این اقدام را از سیاست‌های صهیونیسم دانست و گفت: در شش ماهه اخیر شش بار به ساحت مقدس قرآن کریم اهانت شد، اگر کشور‌های به ظاهر مسلمان از اول با این اقدام موهن مقابله می‌کردند کشور‌های مطیع صهیونیسم به خود اجازه نمی‌دادند این حرکت را تکرار کنند.

اعلام انزجار کارکنان پدافند هوایی قم از هتک حرمت قرآن کریم+ تصاویراعلام انزجار کارکنان پدافند هوایی قم از هتک حرمت قرآن کریم+ تصاویراعلام انزجار کارکنان پدافند هوایی قم از هتک حرمت قرآن کریم+ تصاویراعلام انزجار کارکنان پدافند هوایی قم از هتک حرمت قرآن کریم+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار