استاندار خوزستان:

پیاده روی اربعین بزرگترین همایش مسالمت آمیز در کل تاریخ بشریت است

حسینی‌محراب گفت: پیاده روی اربعین بزرگترین همایش مسالمت آمیز ثبت شده در کل تاریخ بشریت است. ماموریت اصلی اربعین در وهله اول وحدت و پس از آن پاسداشت این میراث معنوی و آئینی است.
کد خبر: ۶۰۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳ - 02August 2023

پیاده روی اربعین بزرگترین همایش مسالمت آمیز در کل تاریخ بشریت استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «علی‌اکبر حسینی‌محراب» استاندار خوزستان امروز در گردهمایی بزرگ متولیان مواکب اربعین حسینی مستقر در شهرک اربعین چذابه اظهار داشت: اربعین رزمایش پیوستن به امام است؛ امامی که تنها گذاشته شد و واقعه عاشورا به ما یاد میدهد که هرگز امام خود را تنها نگذاریم. خداوند مقامی برای امام معصوم که انسان کامل است برای اداره جامعه قائل شده اما بنی امیه از این سنت الهی سرپیچی کردند.

وی افزود: نصب حکومت باید از سوی خداوند باشد. هدف ما این است که قبل از ظهور به شرایطی برسیم که امام تنها نماند و این مستلزم پیروی از راه و رسم امام حسین (ع) است.

حسینی محراب گفت: ان‌شاءالله خداوند به ما توفیق دهد همواره در مسیر دفاع از ولایت و امامت ائمه هدی (علیهم السلام) استوار باشیم. امروز جهانیان از شکوه برگزاری اربعین حسینی توسط مردم ایران، عراق و شیعیان جهان متحیر هستند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: پیاده روی اربعین بزرگترین همایش مسالمت آمیز ثبت شده در کل تاریخ بشریت است. ماموریت اصلی اربعین در وهله اول وحدت و پس از آن پاسداشت این میراث معنوی و آئینی است و ما از اربعین مبارزه حق علیه باطل و تن ندادن به طاغوت را می آموزیم.

وی بیان کرد: انتهای مسیر اربعین باید به یاری امام زمان (عج) و پیروزی قدس ختم شود و مسلمانان دنیا را از ظلم و ستم رهایی بخشد و این همان جهت گیری اربعین ماست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار