فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

مردم به درمانگاه جهادی بسیج دانشجویی اعتماد دارند

سردار رفیعی آتانی گفت: مراجعه مردم به درمانگاه جهادی بسیج دانشجویی که خوشبختانه با استقبال خوبی همراه بوده، حاکی از حسن اعتماد مردم به جهادگران بسیجی فعال در گروه‌های جهادی بوده و بسیار قابل تحسین است.
کد خبر: ۶۰۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ - 02August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه« سیدعلی قاسم زاده» رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین از روند فعالیت درمانگاه جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین مستقر در دهستان چوقور از بخش طارم سفلی بازدید کرده و ضمن عرض خدا قوت به جهادگران و گفت‌وگوی صمیمانه با تلاشگران عرصه خدمت رسانی به مردم، از نزدیک در جریان فعالیت‌های صورت گرفته قرار گرفتند.

سردار رفیعی آتانی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: امروز تیم جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در منطقه طارم مستقر شده و اقدامات بسیار ارزنده ای را به انجام رساندند که البته طی سال های گذشته هم شاهد تلاش این تیم در راستای خدمات رسانی به جامعه کم برخوردار و مناطق محروم بودیم.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۱۰۰ دانشجوی پزشکی در این تیم جهادی افزود: ارزش ریالی اقدامات تخصصی بهداشتی و درمانی این تیم جهادی بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ارزیابی شده که البته ارزش معنوی آن به هیچ عنوان قابل محاسبه نیست و ما قدردان تلاش جهادگران هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: مراجعه مردم به درمانگاه جهادی بسیج دانشجویی که خوشبختانه با استقبال خوبی همراه بوده، حاکی از حسن اعتماد مردم به خواهران و برادران جهادگر بسیجی فعال در گروه‌های جهادی بوده و بسیار قابل تحسین است.

وی ضمن تقدیر از حمایت و پشتیبانی مسئولان استانی و روسای دانشگاه در تامین تجهیزات، دارو و امکانات جهت خدماتی رسانی شایسته به مردم گفت: به همه اهالی مناطق روستایی استان قول می‌دهیم که فرزندانشان در بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همچنان که کارهای جهادی را در حوزه بسیج سازندگی قرارگاه امام حسن محتبی(ع) بی منت تقدیم جامعه هدف می‌کنند؛ همچنان در این مسیر تلاش کرده و گام‌های اساسی در جهت خدمت به مردم خواهند برداشت‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار