مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

میزبانی خرمشهر از آئین پایانی جشنواره ادبی یوسف

سردار مرادحاجتی به میزبانی خرمشهر از آئین اختتامیه جشنواره ادبی یوسف خبر داد و گفت: تاکنون 298 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شده و نفرات برگزیده استان نیز به زودی معرفی خواهند شد.
کد خبر: ۶۰۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ - 05August 2023

میزبانی خرمشهر از آئین پایانی جشنواره ادبی یوسفبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه هماهنگی جشنواره ادبی یوسف به میزبانی خرمشهر از آئین اختتامیه این رویداد ادبی خبر داد و اظهار داشت: تاکنون 298 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شده و نفرات برگزیده استان نیز به زودی معرفی خواهند شد.

وی افزود: این جشنواره در 2 بخش نوجوانان و بزرگسالان برگزار شده و در تلاش هستیم که آئین پایانی دوازدهمین دوره آن را در 28 آبان ماه با حضور مسوولین و نویسندگان برجسته استانی و کشوری در منطقه آزاد اروند برگزار کنیم.

سردار مرادحاجتی گفت: در بخش ویژه داستان، پرداختن به «وحدت ملی» و «ایران قوی» مد نظر قرار گرفته و در بخش جانبی نیز موضوعاتی همچون «جبهه مقاومت»، «نقش بانوان در دفاع مقدس» و «جهاد تبیین» مورد عنایت نویسندگان واقع شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: با یک همت استانی و مشارکت مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس خرمشهر و آبادان تلاش می‌کنیم در منطقه آزاد اروند میزبان شایسته‌ای برای برگزیدگان این رویداد بزرگ ادبی در کشور باشیم.

در پایان این جلسه برای همه واحدها تقسیم کار لازم ابلاغ شد تا هماهنگی‌های مد نظر برای آئین پایانی جشنواره به عمل آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها