فرمانده انتظامی شهرستان ساری خبر داد؛

اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان ساری

سرهنگ «حسن‌زاده» از دستگیری ۳۶ سارق حرفه‌ای در اجرای طرح امنیت محله محور شهرستان ساری خبر داد.
کد خبر: ۶۰۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ - 07August 2023

اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان ساریبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «عبدالله حسن زاده» فرمانده انتظامی شهرستان ساری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طرح امنیت محله محور در سطح شهر و روستا‌های ساری به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران با شناسایی و دستگیری ۲۰ عامل افیونی و ۱۴ معتاد متجاهر موفق به کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از آنان شدند.

حسن زاده با اشاره به دستگیری ۳۶ سارق حرفه‌ای و ۵۹ مجلوب تحت تعقیب مرجع قضائی اذعان داشت: ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکات سرقتی از آنان کشف شد.

این مسئول از توقیف ۶۳ دستگاه خودرو و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۱۷۰ خودرو به دلیل عدم رعایت هنجار‌های اجتماعی توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری هدف از اجرای این طرح را برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز برشمرد و با اشاره به اظهار رضایتمندی شهروندان و مسئولین شهرستان از اجرای این طرح از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در مورد مسائل امنیتی، فروش ومصرف مواد مخدر، سرقت، جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی را از طریق تلفن ۱۱۰ با مرکز فوریت‌های پلیسی در میان بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار