مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

حضور فعالانه خبرنگاران در ثبت میراث شهدا ضروری است

سرهنگ «موسوی» گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور فعالانه خبرنگاران در عرصه جمع‌آوری، ثبت و انتشار میراث شفاهی و معنوی شهدا هستیم.
کد خبر: ۶۰۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ - 08August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار طی پیامی این مناسبت را به جامعه خبری به ویژه خبرنگاران استان زنجان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم‌الرب الشهدا و الصدقین

اصحاب رسانه و قلم رزمندگان جبهه رسانه‌ای کشور هستند، سربازانی که وظیفه سنگین صیانت از مرز‌های رسانه‌ای کشور به عهده دارند و همواره کوشیده‌اند تا نام پرافتخار ایران اسلامی سر تیتر رسانه‌ها باشد.

خبرنگاران، سفیران خرد، آگاهی و روشنگری در جامعه هستند، قشری زحمت‌کش که سنگربان خاکریز‌های رسانه‌ای کشور است و مسئولیت سنگین صیانت از مرز‌های رسانه‌ای کشور را به عهده دارد، قشری که همواره کوشیده است تا نام پرافتخار ایران اسلامی سر تیتر رسانه‌ها باشد و در قاب تصویر و در گزارش‌های خبری خوش بدرخشد.

از طرفی امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور فعالانه خبرنگاران در عرصه جمع‌آوری، ثبت و انتشار میراث شفاهی و معنوی شهدا هستیم چرا که با کهولت سن والدین و خانواده بخشی از این میراث در حال از دست خارج شدن است و لذا خبرنگاران می‌توانند نقش مهمی در این عرصه ایفا کنند.

به امید آنکه امیدآفرینی و عشق به ایران اسلامی سرتیتر خبر‌های کشور باشد و هر خبر بستر ساز تقویت وحدت ملی و تحقق ایران قوی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار