سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس به ۲۰ هزار و ۸۸۱ نفر رسید

اسلامی گفت: امروز پنجشنبه ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس را به بیش از ۲۰ هزار و ۸۸۱ نفر رسید.
کد خبر: ۶۰۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ - 10August 2023

ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس به ۲۰ هزار و ۸۸۱ نفر رسیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محسن اسلامی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگویی در خصوص آخرین آمار پیش ثبت‌نام کنندگان انتخابات مجلس اظهار داشت: امروز پنجشنبه (۱۹ مرداد ۱۴۰۲) ۱۷۶۴ نفر تا ساعت ۱۱ ثبت نام کردند که منجر شد آمار کلی متقاضیان داوطلبی مجلس شورای اسلامی، به ۲۰۸۸۱ نفر پیش ثبت نام کننده برسد.

اسلامی افزود: با توجه به اینکه مهلت پیش ثبت‌نام طبق قانون ۷ روز است باید متقاضیان پیش ثبت نام خود را در این هفت روز انجام دهند. بعد از پایان این مدت این مرحله به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و تصور نکنند که این زمان اضافه می‌شود.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: افرادی که می‌خواهند ثبت‌نام خود را به روز‌های پایانی موکول کنند این احتمال را بدهند که در دو روز پایانی ممکن است ترافیک ثبت‌نام کنندگان افزایش یابد، لذا با انجام زودتر و به موقع پیش ثبت‌نام خود در امروز و فردا، می‌توانند در عدم افزایش بار ترافیکی مرحله پیش ثبت‌نام در روز‌های آخر کمک کنند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: به کلیه متقاضیانی که مدارک و اطلاعات هویتی خود را ثبت و بارگذاری کردند پیامکی با سرشناسه وزارت کشور ارسال شده است. پس از صحت‌سنجی و تأیید شش دستگاه مرتبط در مورد اطلاعات هویتی و مدارک بارگذاری شده ثبت نام کنندگان، یک کد یا شناسه رهگیری برای آنان پیامک می‌کنیم که در آن شناسه رهگیری برای ورود به سامانه الکترونیکی مرحله اصلی و نهایی ثبت نام در ۲۷ مهر، مورد استفاده واقع خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها