آئین رونمایی از کتاب «آن ۵۷ دلاور طرهانی» در کوهدشت برگزار شد

در حاشیه اولین یادواره ۴۵۰ شهید والامقام شهرستان کوهدشت و شهید مدافع حرم قدرت الله عبدیان، آئین رونمایی از کتاب آن ۵۷ دلاور طرهانی برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲ - 10August 2023

آئین رونمایی از کتاب «آن ۵۷ دلاور طرهانی» در کوهدشت برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، امروز( پنج شنبه) در حاشیه اولین یادواره ۴۵۰ شهید والامقام شهرستان کوهدشت و شهید مدافع حرم قدرت الله عبدیان، آئین رونمایی از کتاب «آن ۵۷ دلاور طرهانی» برگزار شد.

 کتاب «آن ۵۷ دلاور طرهانی»  اثر  رزمنده و جانباز جنگ تحمیلی «مومن عبدی پور»، با حضور سردار سرتیپ پاسدار«سعید محمدی» قائم مقام معاون اجرایی رئیس جمهور، معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان، «مرادی» فرماندار کوهدشت  جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در محل حسینیه ثارالله سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت رونمایی شد.

کتاب آن 57 دلاور طرهانی در سال 1402 با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان توسط انتشارات «پیشوک» به چاپ رسیده است.

«مومن عبدی پور» نویسنده کتاب «آن ۵۷ دلاور طرهانی« در حاشیه این مراسم با اشاره به برگزاری باشکوه این یادواره از برگزار کنندگان این مراسم تقدیر و تشکر کرد .

 عبدی پور در پایان از سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان استان و همکاران وی، «مرادی» فرماندار شهرستان کوهدشت و «داریوش جعفری» مدیر مسئول انتشارات کوهدشت به جهت  همکاری و اهتمام در تهیه و چاپ این کتاب تقدیر و تشکر  کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار