فرمانده ناحیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین مطرح کرد؛

لزوم تبیین پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در جامعه/ «جهاد تبیین» وظیفه همگانی است

سرهنگ پاسدار حیدری گفت: امروز وظیفه تمامی بسیجیان، پاسداران و حتی سربازان ما جهاد تبیین است و رسالت ما به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، این است که واقعیات و پیشرفت‌ها را برای مردم عزیز تبیین کنیم.
کد خبر: ۶۰۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ - 12August 2023

«جهاد تبیین» وظیفه همگانی/ پیشرفت‌های انقلاب اسلامی باید تببین شوندگزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، نشست بصیرتی بسیجیان سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین امروز برگزار شد و سرهنگ پاسدار «علیرضا حیدری» فرمانده ناحیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) شهر قزوین در این نشست، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با جنگ‌های نوین ترکیبی و در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و نیمه سخت وارد می شوند اما خوشبختانه ما در اوج قدرت هستیم.

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین گفت: در جنگ سخت امروز کشور عزیز ما به برکت خون شهدا و توجهات خاص امام زمان (عج) و با رهبری امام خامنه‌ای، دشمنان در مقابل اقتدار ما زانو زده اند که این را در واقعیت از طریق شبکه‌های اجتماعی و شبکه های ماهواره‌ای معاندین می‌بینیم.

سرهنگ حیدری عنوان کرد: روزی عربستان به دنبال ایجاد اغتشاشات و به کف خیابان آمدن معاندین و وهابی ها و خرابکاری و جنگ قومیتی در ایران بود و امروز به دنبال دیدار با مسئولان کشور برای بقای حکومت خود است که این امر نشان از اقتدار ایران اسلامی در عرصه های منطقه ای و بین المللی دارد.

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در ادامه افزود: امروز جبهه مقاومت، لبنان، سوریه، عراق، یمن، گوش به فرمان ایران است و دشمن هم این را حس کرده که باید تمامی اقدامات خود را در خاورمیانه با نظر ایران اجرا کند و این همان اقتدار روز افزون ایران اسلامی است.

وی گفت: امروز بسیجیان و پاسداران جوان و نخبه انقلابی با ساخت انواع پهپاد و موشک توانسته‌اند هر کجای دنیا خطری از سوی دشمن متوجه ما باشد آن را بدون حتی یک سانت خطا مورد اثابت قرار دهند. نظامیان ارشد آمریکا در منطقه اذعان دارند که ایران با پهپادها و موشک‌های خود ما را در منطقه زمین گیر کرده است.

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین افزود: سربازان و افسران و کماندوهای آمریکا و ارتش سنتکام هر کجا بسیجیان و پاسداران را با آیه «واعدو الهم ما ا ستطعتم من قوه» را که روی سینه آنها نقش بسته، می‌بینند می‌هراسند و این چیزی نیست جز ایمان و تقوای وعده داده الهی که خوف در دل دشمن می اندازد.

این مسئول عنوان کرد: گاهی به دلیل هجمه های رسانه‌ای دشمن، مردم نسبت به مسائل درست اجتماعی و سیاسی اشتباه می کنند. در مسائل اقتصادی اگر ریشه یابی کنیم رد پای دشمن را در جنگ اقتصادی می‌بینیم که باید با کمک به دولت در این جنگ هم پیروز شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار