مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

تجلیل از همسران پیشکسوتان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد همزمان با هفته دفاع مقدس

سرهنگ «آسمند» گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، از بانوان پیشکسوت و همسران پیشکسوتان دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۶۰۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ - 12August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هماهنگی تجلیل از بانوان پیشکسوت و همسران پیشکسوتان دفاع مقدس امروز با حضور وابستگان و ایثارگران دستگاه‌های ذی‌ربط در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس با محوریت تجلیل از ۵۰۰ بانوی پیشکسوت و همسران پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور بانوان شاخص فعال در عرصه دفاع مقدس، هنرمندان، نویسندگان، شاعران و تشکل‌ها و مؤسسات مردمی فعال حوزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط کنونی جامعه و نگاه ویژه به قشر زنان، بر اجرای هر چه باشکوه‌تر این همایش تأکید کرد.

آسمند همچنین با شرح دستورالعمل چهل و سومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر گسترش و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان با برنامه‌ریزی مناسب تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها