رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب:

یکی از عوامل تنهایی سید‌الشهداء وجود انسان‌های گمراه بود

حجت‌الاسلام رحیمی یکی از عوامل تنهایی سید‌الشهداء در روز عاشورا را وجود انسان‌های جاهل، گمراه و بی تفاوت دانست و گفت: ولی خدا در واقعه عاشورا تنها ماند، آنهایی که سیدالشهدا را تنها گذاشتند چند دسته بودند.
کد خبر: ۶۰۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱ - 13August 2023

یکی از عوامل تنهایی سید‌الشهداء وجود انسان‌های گمراه بودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «ابوالفضل رحیمی» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب امروز به مناسبت سالگرد شهادت حضرت سید‌الساجدین حضرت سجاد (ع) در جمع کارکنان پایور و وظیفه این یگان یکی از عوامل تنهایی سید‌الشهداء در روز عاشورا را وجود انسان‌های جاهل، گمراه و بی تفاوت دانست و اظهار داشت: ولی خدا در واقعه عاشورا تنها ماند، آنهایی که سیدالشهدا را تنها گذاشتند چند دسته بودند، دسته‌ اول کسانی که به واسطه تعلقات و حب دنیا ابزار دست یزید و مزدوران او شدند و حسین بن علی (ع) را تنها گذاشته و در صف دشمن قرار گرفتند.

وی افزود: دسته‌ دوم انسان‌های جاهل، گمراه و بی تفاوت مثل کسانی که از دردسر حق و باطل کنار کشیدند، بی ‌تفاوت نشستند و فقط حضرت را نصیحت کردند.

حجت‌الاسلام رحیمی ادامه داد: دسته سوم عالمان منافق هستند، افرادی بودند که در ظاهر خود را محب و ارادتمند به اهل ‌بیت (علیهم‌السلام) می ‌نمایاندند اما در واقع ارادتی به آنان نداشتند و ابراز ارادت‌شان فقط یک ظاهرسازی بود.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی جنوب غرب گفت: دسته چهارم کسانی که دیر بیدار شدند. مانند توابین و دسته پنجم کسانی مانند طرماح بن عدی طائی که دیر به کربلا رسیدند.

در پایان این مراسم مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به ذکر مصیبت و نوحه خوانی پرداخته و یاد و خاطر شهدای کربلا را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها