در بازدید فرمانده کل انتظامی کشور از مرز شلمچه عنوان شد؛

سردار رادان: زائران تهیه گذرنامه خود را به روزهای آخر نکشانند

سردار رادان گذرنامه زیارتی را ارزان عنوان کرد و گفت: از مردم خواهش می‌کنیم تهیه گذرنامه خود را به روزهای آخر نکشانند.
کد خبر: ۶۰۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷ - 13August 2023

سردار رادان: زائران تهیه گذرنامه خود را به روزهای آخر نکشانندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور امروز با حضور در مرز شلمچه از اقدامات و زیرساخت‌ها برای تردد زائران اربعین حسینی بازدید و با حضور در گیت‌های عبور پایانه مرزی شلمچه از نزدیک روند آماده‌سازی محل عبور زائران را بررسی کرد.

وی در بازدید از مرز شلمچه با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور تسهیل تردد زائران اربعین حسینی از مرزها اظهار داشت: فرآیند کنترل گذرنامه‌ها تسریع گردیده که این اقدام به کاهش زمان معطلی زائران منجر شده است.

وی افزود: افزایش گیت‌های ورود و خروج زائران از طرف ایران و عراق، تردد زائران را آسان‌تر خواهد کرد که از همکاری دولت، وزارت کشور و پلیس عراق تشکر می‌کنیم.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: توافقاتی که بتواند آسان بودن، ارزان بودن و ایمن بودن را برای زائران فراهم کند تا به امروز توسط کشور عراق متعهدانه انجام شده و امید است سفر امسال نسبت به گذشته بهتر باشد.

سردار رادان گذرنامه زیارتی را ارزان عنوان کرد و یادآور شد: از مردم خواهش می‌کنیم تهیه گذرنامه خود را به روزهای آخر نکشانند.

وی افزود: با طرف عراقی به توافق رسیدیم گذرنامه‌های ۲ سال گذشته با راهکاری که در نظر گرفته شده معتبر قلمداد کنیم.

سردار رادان گفت: اگر احساس کردیم که نیاز به افزایش محل برای صدور گذرنامه باشد، کلانتری‌ها در شهرهای بزرگ هم می‌توانند در صدور گذرنامه ورود کنند.

مرز بین‌المللی شلمچه از مبادی اصلی تردد زائران اربعین حسینی در ۱۵ کیلومتری میدان مقاومت شهر خرمشهر قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها