حضور حداکثری، اقتدار ملی/ سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی خبر داد؛

پیش‌ثبت‌نام بیش از ۲۴۰۰ نفر در خراسان رضوی برای انتخابات مجلس

فریدنیا از ثبت نام دو هزار و ۴۱۷ نفر متقاضی از خراسان رضوی در سامانه انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌عنوان پیش‌ثبت‌نام قطعی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ - 13August 2023

پیش‌ثبت‌نام بیش از ۲۴۰۰ نفر در خراسان رضوی برای انتخابات مجلسبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «امیر فریدنیا» سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی اظهار داشت: تا ساعت ۱۹ روز گذشته ۲۱ مرداد، دو هزار و ۴۱۷ نفر متقاضی از خراسان رضوی در سامانه انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش‌ثبت‌نام قطعی کرده‌اند که از این تعداد دو هزار و ۳۱ نفر مرد و ۳۸۶ نفر زن هستند.

وی افزود: در بین ثبت‌نام‌کنندگان قطعی ۳۳۶ نفر دارای تحصیلات لیسانس و زیر لیسانس، هزار و ۶۲۰ نفر دارای فوق لیسانس و ۳۶۷ نفر مدرک دکتری دارند. همچنین ۹۴ نفر تحصیلاتحوزوی و ۲۴ نفر هم مشمولین ماده ۲۹ قانون هستند.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: از نظر ترکیب رده سنی ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ سنین بین ۳۰ تا ۴۰ سال ۹۱۳ نفر، ۴۰ تا ۵۰ سال ۸۷۴ نفر، ۵۰ تا ۶۰ سال ۵۰۰ نفر و سنین بالای ۶۰ سال نیز ۱۳۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

فریدنیا بیان داشت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات نیز تا پایان روز ششم مورخ ۲۱ مرداد، ثبت‌نام هزار و ۳۴۲ متقاضی قطعی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها