مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

خبرنگاری یک شغل مقدس، تأثیرگذار و مهم است

سرهنگ پاسدار امیری مقدم گفت: به طور کلی در هر زمینه‌ای نظام اسلامی بخواهد یک فرهنگ، سبک و یک شعاری را بومی سازی کند و ملی بگرداند در تمامی آنها خبرنگاران نقش عمده‌ای را دارد شغل خبرنگاری یک شغل مقدس، تأثیرگذار و مهم است.
کد خبر: ۶۰۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 13August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، به مناسبت روز خبرنگار در مراسمی سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین اظهار داشت: یاد و خاطره همه خبرنگاران شهید 8 سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارم و روز خبرنگار را به همه خبرنگاران جمهوری اسلامی در اکثر نقاط عالم که کار خبر رسانی را به نحو احسنت انجام می‌دهند و به وظیفه ملی خودشان به خوبی جامعه عمل می‌پوشانند تبریک عرض می کنیم.

وی افزود: یاد و خاطره شهید صارمی را گرامی می‌داریم و حقیقتاً یکی از پایه‌های فرهنگ نظام اسلامی برعهده خبرنگاران است.

سرهنگ امیری مقدم افزود: ما اگر بخواهیم فرهنگ و سبک زندگی اسلامی، ایرانی را بخواهیم در کشور منتشر کنیم عمده‌ای از این سبک‌ها را خبرنگاران می‌توانند به دوش بگیرند و فرهنگ‌سازی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین خاطرنشان کرد: به طور کلی در هر زمینه‌ای نظام اسلامی بخواهد یک فرهنگ، سبک و یک شعاری را بومی‌سازی کند و ملی بگرداند در تمامی آنها خبرنگاران نقش عمده‌ای را دارد شغل خبرنگاری یک شغل مقدس، تأثیرگذار و مهم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار