رئیس مرکز تحقیقات کاربردی پلیس خراسان رضوی:

رسانه پلیس مرجع اعتماد و اعتبار خادمان نظم و امنیت است

سرهنگ «ربانی» گفت: رسانه پلیس مرجع اعتماد و اعتبار خادمان نظم و امنیت است و این نشان افتخار، گویای اهمیت مأموریت خطیر پلیس در این عرصه است.
کد خبر: ۶۰۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ - 14August 2023

رسانه پلیس مرجع اعتماد و اعتبار خادمان نظم و امنیت استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «هادی ربانی» رئیس مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با حضور در معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس خراسان رضوی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران، فعالان و خبرنگاران حوزه رسانه پلیس استان که انعکاس‌دهنده اخبار اقدامات و تلاش پلیس رضوی هستند، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و همرزمان خبرنگارش بیان داشت: فضای مجازی از یک سو فرصتی مغتنم و سوی دیگر، تهدیدی جدی است.

وی افزود: با شناخت و کسب دانش نسبت به فضای مجازی به مرحله بهره‌برداری ارزشمند و موثر برای توسعه و تحکیم نظم و انضباط و پایداری امنیت اجتماعی می‌رسد و سرمایه‌های اجتماعی به‌واسطه این ظرفیت می‌توانند همسو با اهداف عالی نظام اسلامی در پاسداشت ارزش‌ها و معیارهای اسلامی و انقلابی نقش‌آفرینی کنند.

رئیس مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: رسانه پلیس مرجع اعتماد و اعتبار خادمان نظم و امنیت است و این نشان افتخار، گویای اهمیت مأموریت خطیر پلیس در این عرصه است.

سرهنگ «حمید طهماسبی»، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس خراسان رضوی نیز در این دیدار از همراهی و همگامی دفتر تحقیقات کاربردی پلیس استان که نگاه و توجه ویژه‌ای به مسئولیت و مأموریت خطیر مدیریت رسانه‌ای پلیس رضوی دارند قدردانی کرد و ابراز داشت: خلاقیت و نوآوری دو قطب تعیین‌کننده و اثربخش در فرآورده‌های رسانه‌ای هستند که ترکیب بدنه خبر را با توجه به وضعیت‌ها، نیازها، خاستگاه‌ها و مطالبات مردمی و نمایش اقتدار و عزت پلیس تکمیل می‌کنند و اهتمام جدی و پیوسته در این رابطه مورد تاکید و توجه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار