ما متحدیم/

خبرگزاری دفاع مقدس در جشنواره «رسانه در راهیان نور مازندران» برتر شد+ تصاویر

خبرگزاری دفاع مقدس به عنوان خبرگزاری برتر در جشنواره «رسانه در راهیان نور مازندران» معرفی و از «حدیثه صالحی» مدیر خبرگزاری دفاع مقدس مازندران تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۶۰۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷ - 14August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، همزمان با بزرگداشت روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهید «محمود صارمی» آئین اختتامیه جشنواره «رسانه در راهیان نور مازندران» امروز با حضور سردار سرتیپ «رمضان شریف» معاون روابط کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار «احمد برسلانی» جانشین فرمانده سپاه کربلا، سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، مدیر شعب بانک صادرات مازندران و خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در سالن همایش بانک صادرات برگزار شد.

در این مراسم خبرگزاری دفاع مقدس به عنوان خبرگزاری برتر در جشنواره «رسانه در راهیان نور مازندران» معرفی و از «حدیثه صالحی» مدیر خبرگزاری دفاع مقدس مازندران با اهدای تندیس جشنواره و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

در بخشی از متن لوح سپاس آمده است:

پاسداشت و تبیین وقایع بزرگ و تاریخی برای جلوگیری از تحریف‌ها و بهره گیری و اسوه قرار دادن آن‌ها برای حفظ عظمت و نیل به سعادت و کمال ملت‌ها امری حیاتی است که حماسه غرورآفرین و بی‌بدیل هشت ساله دفاع مقدس، نمونه‌ای از آن و نقطه عطف تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است که درس‌های ایمان، مقاومت، ایثار و امیدش همواره اسوه و چراغ راه ما برای گذر از فتنه‌ها و رقم زدن پیشرفت و پیروزی‌ها بوده است.

در همین راستا معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا با راه اندازی «قرارگاه رسانه‌ای شهید مدافع حرم حاج «رحیم کابلی»، همه ساله با همراهی و مشارکت رسانه‌های استانی و ملی به صورت هدفمند و اثرگذار نسبت به پوشش بزرگترین عملیات فرهنگی کشور اقدام می‌نماید، که در اختتامیه «جشنواره رسانه در راهیان نور» ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خبرگزاری دفاع مقدس مازندران به عنوان خبرگزاری برتر در پوشش و انعکاس اردو‌های راهیان نور انتخاب شده است و این لوح سپاس با کمال امتنان تقدیم حضورتان می‌گردد. سلامتی و توفیقات روزافزون شما در مسیر ترویج و تبیین راه سرخ شهادت را از خداوند منان خواستاریم.

همچنین در این مراسم از «محمدعلی نظری» عکاس خبرگزاری دفاع مقدس استان مازندران به عنوان فعال رسانه‌ای حوزه بسیج و سپاه کربلا تقدیر به عمل آمد.

خبرگزاری دفاع مقدس در جشنواره «رسانه در راهیان نور مازندران» برتر شد

خبرگزاری دفاع مقدس در جشنواره «رسانه در راهیان نور مازندران» برتر شد

تهیه و تنظیم: حدیثه صالحی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار