مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

هفت یادمان شهدای گمنام در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد

سرهنگ «امیری مقدم» گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس، هفت یادمان شهدای گمنام با حضور مسئولین، خانواده‌های شهدا و ایثارگر استان به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۶۱۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴ - 15August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین، فرماندهان نیروهای مسلح و مدیران استان در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس قزوین، برنامه های متعددی در سراسر استان جهت گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و نقش و تبیین دستاوردها و ایثارگری های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی با حضور مردم برگزار خواهد شد.

وی افزود: سخنرانی پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس، برگزاری یادواره ها، برپایی نمایشگاه های عکس از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس استان قزوین است که با همراهی و حمایت نیروهای مسلح، بسیج و مردم استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ امیری مقدم ابراز کرد: افتتاح هفت یادمان شهدای گمنام با حضور مسئولین، خانواده های شهدا و ایثار گر استان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان است.

این مسئول با اشاره به برگزاری جلسات ستادی هفته دفاع مقدس در مرکز استان و شهرستان های تابعه، گفت: جلسات هماهنگی در مرکز استان با حضور استاندار و یا معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین و در شهرستان ها با حضور فرماندار شهرستان برگزار خواهد شد تا ضمن تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، برنامه های هفته دفاع مقدس به بهترین نحو ممکن اجرا شود.

سرهنگ امیری مقدم با اشاره به اجرای صدها  ویژه‌برنامه و فعالیت فرهنگی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در استان قزوین، نخستین برنامه مهم ما برگزاری رژه مشترک نیروهای مسلح استان به میزبانی سپاه صاحب الامر (عج) استان خواهد بود که با حضور نیروهای برگزیده ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و همزمان با حضور رژه موتوری از چند نقطه شهر قزوین به سمت گلزار شهدا از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس استان خواهد بود که در شهرستان ها هم این برنامه ها اجرا خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین با بیان این که زنگ مقاومت در همه مدارس استان قزوین نواخته می‌شود، خاطر نشان کرد: این برنامه به صورت نمادین در چند نقطه از استان برگزار می‌شود که در آن فرماندهان انتظامی و نظامی برای دانش‌آموزان درباره ارزش‌های دفاع مقدس سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار