معاون ارتباطات دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران خبر داد؛

راه‌اندازی سایت دفتر نماینده ولی فقیه در استان مازندران

«شیخی» از راه اندازی سایت دفتر نماینده ولی فقیه در استان مازندران خبر داد و گفت: دفتر نماینده ولی فقیه در استان مازندران در زمینه اطلاع رسانی در کشور رتبه اول را دارد.
کد خبر: ۶۱۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸ - 15August 2023

راه اندازی سایت دفتر نماینده ولی فقیه در استان مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «غلامعلی شیخی» معاون ارتباطات دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران امروز در آئین بزرگداشت سالروز شهادت «محمود صارمی» و روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه مازندران با اشاره به اهمیت خبر و خبررسانی در قرآن کریم اظهار داشت: خبر و خبررسانی از زمان پیدایش عالم مطرح بود و قلم در جامعه و دنیای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا قلم می‌تواند انسان ساز یا انسان سوز باشد.

وی با بیان اینکه خبر می‌تواند زندگی را به تعالی یا تباهی برساند، افزود: خبر می‌تواند خدایی و یا شیطانی باشد.

این مسئول با عنوان اینکه خبر خوب نشأت گرفته از اندیشه زیبای یک خبرنگار است، ادامه داد: اگر نویسنده به نقش انسان در جامعه ایمان داشته باشد می‌تواند خبر را عالی بنویسد.

شیخی با بیان اینکه نویسنده خبر می‌تواند ثمره زندگی خود را خبر قرار دهد، افزود: اگر خبررسان الهی نبود حادثه عاشورا به این سرعت، دقت پس از ۱۴ قرن به ما نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند استان را به سعادت برسانند، اضافه کرد: دفتر نماینده ولی فقیه در استان سعی کرد تحول ۱۸۰ درجه در حوزه اطلاع رسانی داشته باشد و دفتر در زمینه اطلاع رسانی در کشور رتبه اول را دارد.

معاون ارتباطات دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران از راه اندازی سایت دفتر نماینده ولی فقیه در استان مازندران خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار