معاون جدید پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل جهانگیر جوانمرد به سمت معاون جدید اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان منصوب شد.
کد خبر: ۶۱۰۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹ - 15August 2023

معاون جدید پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل منصوب شدبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین کثیرلو» رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل ظهر امروز (سه‌شنبه) در آئین معرفی معاون جدید اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با بیان اولویت‌های عملکردی این معاونت اظهار داشت: شیوه عملکردی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اجرای سیاست‌های کلی قوه قضائیه و برنامه‌های ابلاغی از مرکز و سپس توجه به اولویت‌های استانی از حیث مقابله با آسیب‌های اجتماعی و جرائم است.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های صدا و سیما، رسانه‌ها و فضای مجازی در افزایش اطلاعات و آگاهی‌های عمومی که مسلماً منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی، اختلافات و دعاوی می‌شود بر لزوم افزایش تعاملات و همکاری‌ها با این نهاد‌ها و نیز ایجاد تعامل و همکاری مطلوب با مجموعه قضایی و سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور تسریع در امور و ارائه خدمت‌رسانی مطلوب به مردم تأکید کرد.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از اقدامات سازنده جلال آفاقی معاون سابق اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل، جهانگیر جوانمرد به این سمت منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها