رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نصرت آباد:

جلسه ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی در نصرت آباد برگزار شد

«نارویی» از برگزاری جلسه ستاد مراسم اربعین حسینی در شهرستان نصرت آباد خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶ - 19August 2023

جلسه ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی در نصرت آباد تشكیل شدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات  شهرستان نصرت آباد در سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

در این جلسه «کریم بخش نارویی» رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نصرت آباد اظهار داشت: در این نشست علاوه بر تاکید بر پرشور برگزار شدن مراسم اربعین حسینی در این منطقه به بیان برنامه‌ها و راهکارهای مورد نظر در این راستا اشاره و بر انجام وظایف تعریف شده دستگاه های ذیربط تاکید شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نصرت آباد از آمادگی این اداره در جهت انجام ماموریت‌های محوله برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم مهم و مذهبی خبر داد و گفت: همه ما در قبال برگزاری مراسم اربعین حسینی و جاماندگان حرم امام حسین علیه السلام مسئولیت داریم و باید برای برگزاری آن همپای مردم، هر چه در توان داریم به منصه ظهور بگذاریم.

نارویی تاکید کرد: در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم مقرر شد موکب پذیرایی در محل مسجد حضرت ابوالفضل شهر نصرت آباد برپا شود تا از ۲۸ مرداد تا ۱۵ شهریور به زائران خدمت رسانی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها