انصارالله یمن اعلام کرد؛

ائتلاف سعودی مسئول جنایات داعش در یمن است

انصارالله یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی‌ها مسئول جنایات جدید داعش در یمن هستند.
کد خبر: ۶۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸ - 06December 2015

ائتلاف سعودی مسئول جنایات داعش در یمن است

به گزارش بینالملل دفاع پرس به نقل از المیادین، جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که کشورهای عضو ائتلاف ضد یمن به رهبری عربستان سعودی را مسئول جنایات گروه های تروریستی داعش و القاعده در مناطق مختلف یمن هستند.

این جنبش در ادامه افزود: رژیم آل سعود با مزدوران خود از جمله «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی یمن، بر روند آزادی اسرای ارتش و نیروهای مردمی مانع تراشی میکنند.

براساس این گزارش، گروه تروریستی «داعش» در شهر «ابین»، از توابع استان «عدن» در جنوب یمن به تازگی کلیپی تصویری در پایگاههای اینترنتی منتشر کرده است که اعدام جمعی 24 نفر را نشان میدهد.

داعش در این فیلم که روز جمعه گذشته آن را تحت عنوان «انتقام دلیران» منتشر کرده، ادعا میکند، این افراد دارای تابعیت یمنی بوده و در این کشور آنها را به اسارت گرفته است.

این در حالی است که یک کارشناس یمنی در خصوص حضور عناصر داعش میگوید: یمنیها معتقد هستند که گروهکی که به اسم داعش در یمن وجود دارند، همان مزدوران نظام آلسعود است؛ ما این گروهک تروریستی را در یمن به دو قسمت تقسیم میکنیم: داعش صغری که همان پیروان ابوبکر البغدادی هستند و در سایر کشورها  نیز حضو دارند، دومی هم داعش کبری است، در واقع این نوع داعش، داعش عربستانی است، چون عناصر آن از لحاظ اندیشه دارای تفکر وهابی محض هستند.

نظر شما
پربیننده ها