همراه با تلویزیون؛

بدرقه ماه صفر با «سوگ عرشیان»

ویژه برنامه «سوگ عرشیان» در آخرین شب های ماه صفر روی آنتن شبکه قرآن می رود و شبکه اول سیما هم در برنامه «پایش» به بحث بازاریابی می پردازد.
کد خبر: ۶۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ - 06December 2015

بدرقه ماه صفر با «سوگ عرشیان»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «سوگ عرشیان» عنوان ویژه برنامه شبکه قرآن سیما است که از فردا دوشنبه ۱۶ آذر تا پایان ماه صفر ساعت ۲۰:۳۰ به صورت زنده و مستقیم از صحن انقلاب حرم مطهر رضوی روی آنتن این شبکه می رود.

حجج اسلام والمسلمین سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (ع)، کازرونی، نظری منفرد، صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیسی دادستان کل کشور به ترتیب به عنوان کارشناسان هر شب برنامه «سوگ عرشیان» هستند که به گفتگو پیرامون سبک زندگی قرآنی با نگاه به سیره نبوی، حسنی و رضوی خواهند پرداخت.
 
همچنین برنامه آخر «سوگ عرشیان» شنبه ۲۱ آذر با حضور حجت الاسلام ماندگاری به شرح خطبه امام رضا (ع) در باب امامت، به ویژه امامت حضرت علی (ع) و شروع ماه ربیع الاول می پردازد.
 
تلاوت زنده آیات قرآن توسط قراء بین المللی از جمله: مسعود پنجه، سید جواد سادات فاطمی، جلیل حسین زاده، هاشم روغنی، حمید شاکرنژاد و مهدی شجاع و نیز مرثیه سرایی مداحان اهل بیت (ع) از دیگر بخشهای در نظر گرفته شده در این برنامه است.  
 
«سوگ عرشیان» به تهیه کنندگی اکبر صمصامی کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن سیما است که با اجرای سید کمال هاشم زاده در این ایام پخش خواهد شد. این برنامه ساعت ۱۵ روز بعد بازپخش می شود.
 
«بازاریابی شبکه ای یا هرمی؟» در تلویزیون برنامه «پایش» در برنامه امشب ۱۵ آذر به موضوع بازاریابی شبکه ای و فعالیتهای هرمی و تأثیر آن بر اقتصاد کشور میپردازد.
 
بازاریابی شبکه ای از جمله پدیده های اقتصادی است که طی ۱۵ سال گذشته مطرح شده و مباحث فراوانی در خصوص آن صورت گرفته است، از این رو برنامه «پایش» امشب با حضور محمدحسین حسین زاده بحرینی عضو کمسیون اقتصادی مجلس و اقتصاددان، یدالله صادقی رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران به بررسی وضعیت کنونی بازاریابی شبکه ای و هرمی میپردازند. همچنین در این برنامه کارشناسانی از نیروی انتظامی، استادان دانشگاه و علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران به صورت تلفنی در این بحث شرکت میکنند.
 
سؤال نظرسنجی برنامه این هفته نیز در رابطه با بازاریابی شبکه ای به این شرح است:
به نظر شما بازاریابی شبکه ایی که در سالهای اخیر در کشور ما تجربه شده، به کدام حالت نزدیکتر است؟
۱- کسب و کار حلال و سالم   ۲- کلاهبرداری
 
برای شرکت در این نظرسنجی عدد گزینه مورد نظر را به شماره پیامک ۳۰۰۰۰۱۱۱ ارسال کنید.
 
امیر منصور شیرازیان از تولیدکنندگان صنعت پلاستیک کشور با حضور در برنامه «پایش» تجربیات موفقیت خود و راههای موفقیت در کسب و کار را در اختیار بینندگان و علاقهمندان به بخش کارآفرینی قرار میدهد.
 
برنامه «پایش» به تهیهکنندگی توحید آتشبار کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که یکشنبهها بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداود اسفندیاری پخش میشود.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار