معاون فرهنگی ستاد مشترک سپاه:

مشکلات اقتصادی مانع بیان دستاوردهای بزرگ انقلاب نشود

سردار «‌نیکرو» پیام شهدا را دفاع از اسلام و انقلاب و ارزش‌ها دانست و گفت: این انقلاب دستاوردهای بزرگی دارد و لذا مشکلات اقتصادی نباید ما را از گفتن این دستاوردها باز بدارد.
کد خبر: ۶۱۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ - 22August 2023

مشکلات اقتصادی مانع بیان دستاوردهای بزرگ انقلاب نشودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «‌حمید نیکرو» معاون فرهنگی ستاد مشترک سپاه در همایش تجلیل از خانواده‌های شهدای هنرمند رشت که با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری رشت در سالن آمفی تئاتر مهمانسرای المپیک برگزار شد، با بیان اینکه شهدا و جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنان در اوج ایثار و جهاد و مقاومت هستند، اظهار داشت: راه شهادت هرگز خاموش و فراموش نمی‌شود، زیرا این راه نورانی از آل محمد(ص) و آل علی(ع) آغاز شده است.

وی با اشاره به نقش شهدای هنرمند در دفاع از کیان اسلام و انقلاب و کشور، افزود: هنرمندی این شهدا در عرصه‌های عکاسی و تصویربرداری و نقاشی و گروه‌های سرود و نمایش و روایتگری و... بوده که لحظه لحظه دفاع مقدس را برای ما ثبت و ضبط کردند.

معاون فرهنگی ستاد مشترک سپاه، با بیان اینکه اگر شهدای هنرمند نبودند، حماسه‌های جبهه‌ها به گوش ما نمی‌رسید، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) با خون خود حماسه بزرگ عاشورا را آفرید، اما اگر جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) نبود، وارث مکتب عاشورا نبودیم.

نیکرو، دفاع مقدس و دفاع از حرم و جهاد ۴۴ ساله انقلاب اسلامی را مدیون هنرمندان متعهد و انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب مجددا بر رسیدگی و ارتباط و دلجویی از خانواده های شهدا تاکید فرمودند که وظیفه همه مسئولان و آحاد جامعه است.

وی با بیان اینکه امروز خانواده‌های شهدا راه شهدا را استمرار بخشیده‌اند، خاطرنشان کرد: در طول ۴۴ سال گذشته با انواع و اقسام تهدیدات از جمله کودتا و جنگ تحمیلی و تجزبه طلبی و ایجاد تفرقه و تحریم و... مواجه بودیم، اما این انقلاب مسیرش را ادامه داده؛ البته در جنگ اقتصادی هستیم و بحران معیشت منجر به مشکلاتی شده که نتیجه یک دهه کم کاری و گره زدن مسائل کشور به غرب بوده است، اما دولت سیزدهم طی دو سال گذشته تلاش فراوان کرده و امیدواریم شاهد رفع مشکلات باشیم.

معاون فرهنگی ستاد مشترک سپاه، پیام شهدا را دفاع از اسلام و انقلاب و ارزش‌ها دانست و بیان کرد: این انقلاب دستاوردهای بزرگی دارد و لذا مشکلات اقتصادی نباید ما را از گفتن این دستاوردها باز بدارد؛ البته مردم تحت فشار اقتصادی هستند و این یک واقعیت است، اما همانگونه که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند، نباید خسته شویم و مسئولان تلاش شبانه‌روزی را سرلوحه خویش قرار دهند.

وی این حجم از تهدید و تحریم را به خاطر دستاوردهای نظام اسلامی دانست و یادآور شد: سال گذشته شاهد برنامه ریزی سنگین دشمن برای خدشه وارد کردن به نظام اسلامی بودیم و یک هجمه همه جانبه به راه افتاد، اما مقاومت ملت ایران بار دیگر جواب داد و دنیا به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی اذعان کرد.

نیکرو، با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات سال گذشته همه عوامل داخلی و منطقه ای و فرامنطقه ای خودش را به میدان آورد تا براندازی کند، گفت: ملت بزرگ ایران هرگز تسلیم دشمنان نخواهند شد و ۲۲ بهمن دشمن شکن و تماشایی را رقم زدند که نتیجه آن خنثی سازی جنگ ترکیبی بود و طرف های برجامی را پای میز مذاکره برگرداند.

وی با اشاره به حضور به موقع ملت ایران در همه صحنه های انقلاب، اضافه کرد: آمریکایی‌ها در طول ۴۴ سال گذشته سیلی های زیادی از ملت ایران خورده اند که نتیجه ایستادگی و پایداری و همراهی این ملت با نظام اسلامی است و طبق فرموده رهبری انقلاب، نزدیک قله هستیم و به زودی پیروز می‌شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار