فرمانده سپاه زیرکوه:

۱۳۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در «زیرکوه» اجرا می‌شود

سرهنگ «کاری» با بیان اینکه «ما متحد هستیم» شعار راهبردی سال در برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت است، گفت: با توجه فرارسیدن هفته دفاع مقدس ۱۳۰ عنوان برنامه مختلف در بسیج پیش‌بینی شده که در هفته دفاع مقدس با دو محور گفتمان‌محوری با رویکرد «جهاد تبیین» و محوریت «ایمان و امید» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸ - 22August 2023

۱۳۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در زیرکوه اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «محسن کاری» فرمانده سپاه زیرکوه امروز (سه‌شنبه) در جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس شهرستان زیرکوه، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یک نقطه سرنوشت‌ساز در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و یادآور مجاهدت‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان ما در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس دورانی بود که با تکیه بر ایمان، اتحاد و توکل بر خدا، از همه گذرگاه‌های سخت که شاید عبور از آن غیرممکن بود عبور کردیم و در مقابل دشمن ایستاده و دشمن را وادار به عقب‌نشینی کردیم.

فرمانده سپاه زیرکوه تصریح کرد: علی‌رغم همه مشکلاتی که در دوران جنگ تحمیلی برای ملت ایران اسلامی ایجاد شد اما این ایام عزت و افتخار و اقتدار را برای ملت ایران به همراه داشت و امروز به عنوان یک مقطع تاریخ‌ساز و سرنوشت‌ساز از آن یاد می‌شود.

سرهنگ کاری افزود: امروز نیز این اقتدار، سربلندی و سرافرازی که شاهد هستیم به برکت انقلاب اسلامی و به برکت پایداری و رشادت‌های آحاد جامعه و همچنین هدایت‌های عالمانه امامین انقلاب در هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه «ما متحد هستیم» شعار راهبردی سال در برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت است، گفت: با توجه فرارسیدن هفته دفاع مقدس ۱۳۰ عنوان برنامه مختلف در بسیج پیش‌بینی شده که در هفته دفاع مقدس با دو محور گفتمان‌محوری با رویکرد «جهاد تبیین» و محوریت «ایمان و امید» برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه زیرکوه تشریح کرد: فضاسازی در سطح نواحی و مساجد، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان، پیاده‌روی خانوادگی، یادواره شهدای آبروی محله، تشریح عملیات‌های دفاع مقدس و تبیین دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار