فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد؛

حضور تیم‌های آماده و با روحیه جهادی در مسابقات علمداران ولایت

سردار «مسلمی» از حضور تیم‌های آماده و با روحیه جهادی و انقلابی در مسابقات علمداران ولایت خبر داد و گفت: امیدواریم این مسابقات ابتکاری در سطح کشور و استان بیشتر دیده شود.
کد خبر: ۶۱۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ - 24August 2023

حضور تیم‌های آماده و با روحیه جهادی در مسابقات علمداران ولایتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آئین افتتاحیه ملی مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت با حضور سردار «قریشی» جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سردار «سیف» معاون عملیات سازمان بسیج، سردار «مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و تیم‌های منتخب و برتر سراسر کشور امروز به میزبانی سپاه کربلا استان مازندران برگزار شد.

سردار مسلمی در در حاشیه برگزاری اولین برنامه در جمع خبرنگاران با اشاره به ابداع این نوع مسابقات رزمی چندگانه در مازندران که به صورت دو سال در استان برگزار شده است، اظهار داشت: این مسابقه به صورت کشوری در آمده و تیم‌های برتر کشوری به میزبانی استان مازندران حضور دارند.

فرمانده سپاه کربلا افزود: تیم‌هایی که از استان‌های مختلف در اینجا هستند بسیار تیم‌های آماده، با روحیه جهادی و انقلابی هستند.

سردار مسلمی با بیان اینکه این مسابقات در روحیه بسجیان و آمادگی جسمی آنان بسیار تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: امیدواریم این مسابقات ابتکاری در سطح کشور و استان بیشتر دیده شود.

مرحله نهایی مسابقات رزمی علمداران ولایت با حضور تیم‌های برتر رده‌های مقاومت بسیج سراسر کشور در تاریخ‌های یکم تا پنجم شهریور به میزبانی سپاه کربلا استان مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار