مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران:

راهپیمایی اربعین از دستاورد‌های فرهنگی جبهه مقاومت است

سردار دقیقی گفت: راهپیمایی اربعین حسینی یکی از دستاورد‌های فرهنگی جبهه مقاومت است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و ادامه این مسیر آغاز حرکت صد میلیونی مستضعفین جهان است.
کد خبر: ۶۱۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ - 26August 2023

راهپیمایی اربعین از دستاورد‌های فرهنگی جبهه مقاومت استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «حسین دقیقی»مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران شامگاه پنجشنبه دوم شهریور در دومین یادواره مدافعین حریم ولایت و بزرگداشت حاج کمیل (حاج کریم میشی) که در مسجد جامع غدیرخم برگزار شد، اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی یکی از دستاورد‌های فرهنگی جبهه مقاومت است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و ادامه این مسیر به فرموده امام رضوان‌الله تعالی علیه آغاز حرکت صد میلیونی مستضعفین جهان است.

اسلام سنگر‌های کلیدی عالم را فتح می‌کند

سردار دقیقی افزود: اسلام‌ستیزی یک حرکت نیست بلکه یک برنامه است. شهدای ما با خون خودشان این برنامه را باطل کردند و می‌کنند. ما وسط یک مبارزه‌ایم. مبارزه با بزرگترین ابرقدرت‌های عالم. ما همه این سختی‌های این مبارزه را پشت سر می‌گذاریم. وقتی خرمشهر را پس گرفتیم امام راحل یک جمله فرمود که «آثار این فتح عظیم تا ابد باقی می‌ماند» حالا می‌بینیم این‌ها تازه مقدماتی است تا آن مدل موفق در پس گرفتن خرمشهر امروز در عراق، سوریه، لبنان و افغانستان و جا‌های دیگر بخوبی جواب داده لذا رسالت خانواده شهدا بسیار مهم است تا همچنان ثابت قدم باشند.

در پایان این مراسم با حضور «علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سردار «حسین دقیقی» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران از کتاب شهید حاج «کریم میشی» رونمایی به عمل آمد و همچنین از خانواده‌های شهدا تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها