نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛

حضور موثر مردم کهگیلویه و بویراحمد در صحنه‌های انقلاب

آیت‌الله «حسینی» گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور مؤثر داشته و در عرصه حضور در انتخابات نیز جزو استان‌های اول یا دوم کشور هستند.
کد خبر: ۶۱۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ - 26August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، آیت‌الله «سیدنصیر حسینی» امام جمعه یاسوج امروز در دیدار با وزیر بهداشت اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد یک استان نوپاست و این پیشرفت‌ها و خدمات مربوط به دوران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم این استان شاکر نعمت‌های بزرگ انقلاب هستند، افزود: مردم این استان شایسته خدمت هستند قبل از انقلاب مردم کهگیلویه و بویراحمد زیر بار طاغوت نرفته و برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرده و در دوران جنگ نیز حضور پررنگی داشتند.

حسینی عنوان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور مؤثر داشته و در عرصه حضور در انتخابات نیز جزو استان‌های اول یا دوم کشور هستند.

وی بیان داشت: این استان دارای منابع بسیاری از جمله نفت و گاز و آب است، خدمات زیادی نیز در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته اما ظرفیت نظام جمهوری اسلامی بیشتر از این‌ها است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خدمات ارزنده‌ای در حوزه بهداشت و درمان توسط نظام جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌شود که نسبت به دیگر کشورها، این خدمات شایسته و بسیار ارزشمند است.

حسینی ابراز داشت: در حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد زیرساخت‌های خوبی صورت گرفته که نیاز به تکمیل دارند.

وی افزود: اگر این زیرساخت‌ها تکمیل شوند از فرسایش بیت‌المال جلوگیری خواهد شد، یکی از مشکلات ما طولانی شدن تکمیل طرح‌ها است، که گاه برخی از آنها ۱۰ الی ۲۰ سال طول می‌کشد تا به اتمام برسند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این روند طولانی باعث فرسایش یا از رده خارج شدن برخی تجهیزات آنها می‌شود، ادامه داد: پتروشیمی گچساران یکی از طرح‌هایی بود که به دلیل طولانی شدن باید در ۱۵۰ مورد آن بازسازی مجدد صورت می‌گرفت.

حسینی متذکر شد: در تمام شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در حوزه درمان زیرساخت‌های خوبی آماده است ولی نیاز به تجهیزات دارند.

وی با بیان اینکه خواستار ثبات مدیریت در این استان هستیم، گفت: وقتی تصمیم به حضور مدیری گرفته می‌شود باید از قبل بررسی‌های لازم صورت گرفته و وقتی شایستگی آن را می‌بینند اجازه دهند تا بر پست خود بماند نه اینکه مدیری بیاورند و بعد از چند ماه او را عوض کنند، این در واقع به هم ریختگی ایجاد می‌کند و باعث بی‌رغبتی در ادارات می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها