دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

«کنار قدم‌های جابر» با حاج قاسم و یارانش+ تصاویر

تصاویر شهیدان حاج قاسم و ابومهدی المهندس از جمله بیشترین تصاویری است که در اربعین حسینی می‌توان در دست زوار و راهپیمایان این واقعه عظیم دید.
کد خبر: ۶۱۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵ - 28August 2023

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‎‌پرس، پیاده روی اربعین در سال‌های اخیر نه تنها یک آیین مقدس مذهبی بلکه به تجلی گاه برای نمایش عشق و ارادت مردم به قهرمانانی شده است که در راه دین و اسلام جان خود را فدا کردند. راهی که به حق با خون هزاران شهید در ادوار مختلف در ایام اربعین عرصه بروز و ظهور مفاهیم عمیقی می‌شود که ررود خروشان مردم را متصل به دریای بی انتهای امام حسین (ع) می‌کند.

هر انسان به مثابه یک رسانه در این مسیر قدم برمی‌دارد و از حضور خود در این میدان برای انتقال پیامی استفاده می‌کند. بی شک یکی از بارزترین پیام‌هایی که توسط زائران اربعین مخابره می‌شود ارادت آنان به شهدا و همراه کردن آنان در این مسیر نورانی است. سال‌هاست که شهداهم در این مسیر زائران را همراهی می‌‎کنند و در سال‌های اخیر پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهانش تصاویر آنان بیشترین بازتاب را در این مسیر داشته است. شهدای فرودگاه بغداد یکی از ده‌ها نقطه مشترک و پیوند عاطفی ما با ملت عراق است و در جایی که دو ملت هم قدم یکدیگر می‌شوند چه زیباست که نشانی از این شهدا جلوه‌گر اتحاد باشد.

تصاویر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از جمله بیشترین تصاویری است که در اربعین در دست زائران قرار دارد. در ادامه بخشی از این آن‌ها را می‌بینید.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها