فرودگاه بغداد و محل شهادت سپهبد سلیمانی معطر به شمیم رضوی شد

کاروان خادمان رضوی با حضور در فرودگاه بغداد و یادمان محل شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»، شهید «ابومهدی المهندس» و شهدای همراه این دو فرمانده جبهه مقاومت؛ ضمن ادای احترام به مقام این شهیدان، محل شهادت آن‌ها را با شمیم رضوی عطرآگین کردند.
کد خبر: ۶۱۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ - 30August 2023

فرودگاه بغداد و محل شهادت سپهبد سلیمانی؛ معطر به شمیم رضوی شدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه اربعین حسینی، کاروان خادمان رضوی وارد کشور عراق شدند تا با سرکشی از موکب‌های مردمی برپا شده در مسیر کربلای معلی، به خادمان مواکب خداقوت گویی داشته باشند. این کاروان در بدو ورود به عراق و در محل فرودگاه بغداد، در یادمان محل شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی»، شهید «ابومهدی المهندس» و شهدای همراه این دو فرمانده جبهه مقاومت حضور یافتند و ضمن ادای احترام به مقام این شهیدان، محل شهادت آن‌ها را با شمیم رضوی عطرآگین کردند.

همچنین، در ابتدای ورود کاروان خدام حرم مطهر رضوی به فرودگاه بغداد؛ زائران ایرانی و عراقی از حضور آن‌ها به شوق آمدند به طوری که این خادمان با لباس‌های متحدالشکل و همراه با پرچم سبزرنگ رضوی، در کنار زمزمه‌های امام رضایی آن‌ها و مرثیه خوانی در رثای سید و سالار شهیدان، همه حاضران در فرودگاه بغداد را تحت تاثیر قرار داد و فضای روحانی ایام اربعین را با شمیم رضوی عجین کرد.

این استقبال ساعتی بعد در کاظمین نیز تکرار شد و حضور خادمان امام رضا (ع) در این شهر، شور و حالی وصف ناپذیر برپا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار