رئیس کل دادگستری کردستان:

تکریم و تجلیل از خانواده شهدا وظیفه ای همگانی است

حجت‌الاسلام «حسینی» زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا را وظیفه‌ای واجب دانست و گفت: تکریم و تجلیل از خانواده شهدا وظیفه‌ای همگانی و تکلیف شرعی است.
کد خبر: ۶۱۳۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ - 28August 2023

تکریم و تجلیل از خانواده شهدا وظیفه ای همگانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، بمناسبت هفته دولت حجت‌الاسلام «سید حسین حسینی» رئیس کل دادگستری کردستان در سفر به دهگلان به همراه جمعی مسئولان امروز با خانواده شهید معزز ماموستا «ملا هاشم کریم پاوه» دیدار کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشتن ياد و خاطر شهدا را وظيفه اي واجب دانست و اظهار داشت: تکریم و تجلیل از خانواده شهدا وظیفه ای همگانی و تکلیف شرعی است.

وی افزود: شهدا با جانفشاني‌ها و ايثارگري‌هاي خود و با تمام وجود از کيان ميهن اسلامي دفاع کردند و امروزه اقتدار نظام به واسطه کرامت و خون شهدایی است که برای اعتلای نظام جان خود را تقدیم کردند.

«سیدمهدی حسین پناهی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهگلان نیز در این دیدار اظهار داشت: افتخار و اقتدار امروز نظام و کشور ما به واسطه خون شهدا و تلاش‎ها و جهادهای ایثارگرانی است که در سال‎های مختلف عمر انقلاب اسلامی، پیروزی این نظام و انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، دفاع از ارزش‎ها و نظم و امنیت کشور، جانشان را کف دست گذاشتند و به مبارزه با دشمنان پرداختند.

ماموستا ملا هاشم کریم پاوه تنها روحانی شهید منطقه دهگلان است که در سال ۶۰ در روستای علی آباد یلغوزاغاج توسط عوامل ضدانقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها