حقوق بشر آمریکایی/ رئیس کل دادگستری کردستان:

اجرای عدالت و دفاع از حقوق عامه اولویت دستگاه قضایی است

حجت‌الاسلام «حسینی» اجرای عدالت و دفاع از حقوق عامه را اولویت دستگاه قضایی در کردستان ذکر کرد و گفت: در راستای تحقق این اهداف با هیچ کسی مماشات نخواهیم کرد.
کد خبر: ۵۹۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹ - 26June 2023

اجرای عدالت و دفاع از حقوق عامه اولویت دستگاه قضایی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، به مناسبت هفته قوه قضائیه از کارکنان شاهد، ایثارگر و نمونه دستگاه قضایی استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام «سید حسین حسینی» رئیس کل دادگستری کردستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز از تعدادی از کارکنان نمونه دستگاه قضا به نمایندگی از سایر خادمان این عرصه تجلیل می‌شود.

وی افزود: هیچ نهاد و سازمانی همچون دستگاه قضایی این حجم کار را ندارد و کارکنان دستگاه قضایی با مجاهدت مثال‌زدنی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

این مسئول به سیره امام محمد باقر(ع) اشاره کرد و گفت: سیره اهل‌بیت(ع) سرشار از الگوهای متعالی برای ما بوده و باید همواره با مدنظر قراردادن آموزه‌های اسلامی در راستای خودسازی و تعالی گام برداریم.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان با بیان اینکه ما همواره قدردان خانواده‌های معظم شهدا هستیم، تصریح کرد: در راستای خدمت‌گزاری مردم شب و روز نشناخته و خود را خادم مردم می‌دانیم.

حسینی اجرای عدالت و دفاع از حقوق عامه را اولویت دستگاه قضایی در کردستان ذکر کرد و یادآور شد: در راستای تحقق این اهداف با هیچ کسی مماشات نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار