حقوق بشر آمریکایی/ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهگلان:

حقوق بشر در مجامع بین‌المللی سرپوشی بر جنایات استکبار است

«حسین‌پناهی» گفت: آنچه بعنوان حقوق بشر در مجامع بین‌المللی مطرح است فقط توجیهی است برای سرپوش نهادن بر جنایات ایادی استکبار که هیچگونه حرمتی برای جان انسان‌ها قایل نمی‌شود.
کد خبر: ۶۰۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ - 06July 2023

حقوق بشر در مجامع بین‌المللی سرپوشی بر جنایات استکبار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، به مناسبت سالروز شهادت ۲۹۰ نفر از هموطنان در جریان اصابت دو موشک ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی در سال ۶۷ امروز مراسم افشای حقوق بشر آمریکایی در مسجد محمد رسول الله دهگلان با حضور مسئولان شهرستانی، استانی و اقشار مختلف مردم بویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

«سیدمهدی حسین‌پناهی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهگلان در این مراسم، اظهار داشت: آنچه بعنوان حقوق بشر در مجامع بین‌المللی مطرح است فقط توجیهی است برای سرپوش نهادن بر جنایات ایادی استکبار که هیچگونه حرمتی برای جان انسان‌ها قايل نمی‌شود.

در ادامه حجت‌الاسلام «شعبانی» رئیس عقیدتی سپاه شهرستان دهگلان نیز در این جلسه به تبیین جنایات آمریکا در جهان از جمله قتل عام مردم در سوریه، عراق، افغانستان و حمایت از گروه‌های تروریستی پرداخت و گفت: آنچه بعنوان حقوق بشر در جهان مطرح است سرابی بیش نیست.

هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایرانی، بمباران شیمیایی سردشت، ترور اندیشمندان و مسئولان کشوری و لشکری، شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش نمونه‌های بارزی از جنایت علیه بشریت است که سبب افشای پوشالی بودن ادعای حقوق بشری آمریکاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها