مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران:

تولید فیلم‌های فاخر برای شهدا نیازمند حمایت مسئولین است

«ابراهیمی» از پخش دو سریال با موضوع شهدا در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: برای تولید و ساخت فیلم‌های فاخر در حوزه شهدا نیازمند حمایت مسئولین هستیم.
کد خبر: ۶۱۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ - 29August 2023

برای تولید فیلم‌های فاخر در حوزه شهدا نیازمند حمایت مسئولین هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «هادی ابراهیمی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران امروز در دیدار با سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و سیره شهدا در اولویت برنامه‌های رسانه استانی قرار دارد، اظهار داشت: خط شکنان ۲۵، پوشش گسترده تشییع شهدای غواص گمنام، پخش زتده برنامه‌های دفاع مقدس، نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس، راهیان نور و معرفی کتاب‌های شهدا از جمله برنامه‌هایی است که در حوزه ترویج فرهنگ شهدا تهیه، تولید و پخش شد.

وی از آمادگی کامل برای تهیه و تولید برنامه، مستند، فیلم و... در حوزه دفاع مقدس و شهدا خبر داد و افزود: کار برای شهدا در رسانه استانی تعطیلی ندارد و حتی در دوره کرونا ۵۳ یادواره شهدای تلویریزونی برگزار کردیم.

ابراهیمی از پخش ۲ سریال با موضوع شهدای خان طومان و شهید طهماسبی از شهدای امنیت در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: برای تولید و ساخت فیلم‌های فاخر در حوزه شهدا نیازمند حمایت مسئولین هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار