در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی؛

مشاور فرمانده معظم کل قوا در صنایع دفاعی: نیرو‌های مسلح در هر شرایطی قادر به تامین امنیت کشور هستند

سردار دهقان گفت: با توجه به پیشرفت صنایع دفاعی، باید همواره اطمینان داشته باشیم که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در هر شرایطی قادر به تامین امنیت کشور هستند.
کد خبر: ۶۱۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ - 30August 2023

نیرو‌های مسلح کشورمان در هر شرایطی قادر به تامین امنیت کشور هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «حسین دهقان» مشاور فرمانده معظم کل قوا در صنایع دفاعی و نیز نماینده ویژه رئیس جمهور در شورای توسعه سواحل مکران در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی اظهار داشت: پویایی، به روز بودن و توجه داشتن به نیاز‌های نیرو‌های مسلح، از عناصر محوری وزارت دفاع است.

وی با بیان اینکه این گونه نمایشگاه‌ها نتیجه تلاش فکری و عملی مجموعه دانشمندان، محققین، صنعت گران و دست اندرکاران صنعت دفاعی است، تصریح کرد: این نمایشگاه به همه‌ی کسانی که دل در گرو توسعه، رشد و آبادانی این کشور دارند، نشان می‌دهد که می‌توانند به فرزندان و جوانان این مرز و بوم اعتماد کنند و این جوانان نیز به شایسته‌ترین حالت، پاسخ این اعتماد را خواهند داد.

سردار دهقان ادامه داد: با توجه به پیشرفت صنایع دفاعی، باید همواره اطمینان داشته باشیم که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در هر شرایطی قادر به تامین امنیت کشور هستند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار